A vidéki taxik sem lehetnek majd 10 évnél öregebbek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A taxizás egy szolgáltatás és az utasok színvonalat is szeretnének.
A taxizásnál,ha jól csinálod akkor szalad a kocsiba a km bőségesen. Egy 10 éves Audiban/Mercedesben már van minimum annyi km, hogy egy-két éven belül csak szívni fogsz vele.
Amikről írsz, azok 2,5-3 millió forintos autók, ennyivel már ki tudsz hozni egy új Mondeot, i40-est, Octaviát akármit és lízingeled.
Ha most megveszel egy 3 millás Mercedest és nem lesz korhatár akkor 5 év után a magas futás miatt annak az értéke gyakorlatilag nulla lesz és csak mélyen ár alatt tudod eladni. Legyünk őszinték: egy 14-15 éves ex-taxi C Classe-ért nem fognak adni még egy millát sem.
Ha most kihozol ennyi indulóval egy új Mondeot, azért 5 évesen 300 000k km-rel ( és akkor elég alacsony futást számoltam ) még 2 millió feletti összeget tudsz elkérni. Ehhez a 2 millához 5 év alatt elég fél millát hozzádobnod ( havi 10 000-ret) és hozhatod ki a következő új autót. A 15 éves autóért majd kapsz 800 000-ret abból mit hozol ki?
Persze lehet mondani, hogy lízingdíj. Igen, ez egy fix díj, kalkulálható. Egy 9-10 éves prémiumnál nincs lízingdíj, ott szervizköltség lesz, ami ki tudja mennyi. És nem is ez a fő gond, hanem hogy mennyit áll e miatt az autó, mert addig te sem keresel. Ha gyorsan akarsz javíttatni annak meg jelentős felára van.
5 évre lehet jelenleg visszakeresni az óraállásokat, ha most belevágsz az új autóba, akkor végig ismert óraállásos kocsid lesz és nem lesz benne több, mint sok másik egyedben, ugyanis nem fogja mindenki évente tekergetni az óráját. Lassan kikopnak majd a 15 éves prémium autók 170 000km-es óraállásai és az új autó jobban eladható lesz.
Az új kocsival is lehetnek gondok, de az új autó rendelkezésre állása biztosan mindig magasabb lesz, mint az öreg autóé. Érdemes ezen elgondolkozni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!