Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Sokan miért tesznek egyenlőség...

Sokan miért tesznek egyenlőségjelet a fejlődés és a kevés autó közé?

Figyelt kérdés

Pedig, valójában a fordítottja igaz.

A fejlődést a piac határozza meg és nem az állam vagy a Pali bácsi.


Magyarország fejlődött rendszerváltás óta, a mértékével lehet vitatkozni, de fejlődött.Ennek az egyik jele, hogy az autók száma a többszörösére növekedett.

Márpedig a fejlődéssel leginkább a komfort,kényelem van összefüggésbe.Ugyanis, a fejlődés azért van,hogy kényelmesebb, jobb legyen az életünk.



Ha megnézzük a legtöbb fiatal, hamar autót vesz.Én az egyetem mellett csak azért dolgoztam, hogy megszabaduljak a tömegközlekedéstől és legyen egy autóm.

Nagy szabadságot ad az embernek, nem kell olyan mértékben alkalmazkodni,igazodni, mint a tömegközlekedés esetén.



2017. jún. 27. 19:08
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
100%
Egy a baj, hogy a Földünk eltartóképessége véges, és ha nem figyelünk oda, akkor nem lesz hol autózni egy idő után.
2017. jún. 27. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 A kérdező kommentje:

1#

A modern autók környezetbarátok.Bizony, még a dízelek is.

Ennyit kibír a bolygó.

2017. jún. 27. 19:28
 3/19 anonim ***** válasza:
51%
A következő lépcső pedig az lesz, hogy az önvezető autókkal megszűnnek bá saját tulajdonú kicsik. Kvázi önvezető taxik lesznek és csomagokban veszed a kilométereket. A kocsik a mostani 3-5%-os kihasznaltsagi szintről 50% fölé ugranak majd, így olcsóbb lesz mint a saját autó. A saját kocsi pedig luxus lesz.
2017. jún. 27. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 A kérdező kommentje:

3

És ez kinek lenne jó?

Az autónak éppen az a lényege,hogy a sajátod és szinte azt csinálsz vele, amit akarsz, nem korlátoz menetrend, az időjárás is kisebb mértékben, saját magad szabályzod a hőmérsékletet, a zenét...stb

2017. jún. 27. 19:32
 5/19 anonim ***** válasza:
100%

"A modern autók környezetbarátok.Bizony, még a dízelek is.

Ennyit kibír a bolygó"

Nem. Önmagában az, hogy mindenki egyesével egy másfél tonnás acél-, műanyag- és üvegbódéban viteti a fenekét, ami a teljes életciklusa 3-5%-át tölti üzemben, túl sok. Az autó nem csak annyiból áll, hogy megveszed, tankolod, az pedig a végén kipufog belőle. A gyártás is óriási hatással van a környezetre, a parkolók kialakítása is - sőt, még a megunt autók selejtezése is.

Egyszerűen ez az, amit nem lehet véghez vinni. Nem állunk annyira jól, hogy - ha csak hazai méretekben gondolkodunk - Magyarország a tízmillió saját, különbejáratú autó országa legyen.

2017. jún. 27. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
Kérdező, a 3-as úgy érti, hogy bár nincs saját kocsid, de kb minden sarkon van egy, amit használhatsz, és/vagy a lakhelyedhez rendelhetsz, mondjuk 5 percen belül.
2017. jún. 27. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 anonim ***** válasza:
A fejlődés nem egyenesen arányos az autók számával, de a fejlődésből mindenképpen sok autó következik. Lásd USA, Németo, Anglia, Hollandia, stb, ezekben nyüzsögnek az autók állandóan keresztül kasul a sok autópályán és a városokban. Igen, Hollandiában is.
2017. jún. 27. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:

Pontosan, köszi 6-os.


Az ötlet alapja, hogy én pl: reggel 8-8:30 és 17-17:30 között használom a kocsit. Amúgy meg áll. Vagy otthon vagy a munkahelyem parkolójában.


Az új rendszerben ezt az autót ennugyannugy tudom majd napi 2*30 percet használni, a nap maradék 23 órájában pedig használja más. Pl aki 6ra jár dolgozni, vagy délután, vagy este. Vagy szabin van és a városba menne. Stb.


Osztozkodni nem feltétlen kellene, csak mint opció (esetleg olcsóbban, ahogy most is létezik car share). A kocsi ki lenne használva, nem évi 20, hanem 150,000 kilométert futna, ami gazdaságosabb. Ezért olcsóbb lenne, mint a saját, tehát a felhasználó örülne. Az autógyárak átalakulnak óriási kolcsonzokke a gyártás és szervíz mellett.

2017. jún. 27. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

Alapvetően azt kéne megváltoztatni, hogy mindenki kb egyidőben indul, és bejár a munkahelyre. Legtöbb irodai munka otthonról is végezhető lenne. Mégis irodisták százezrei pöfögnek egyedül a reggeli dugóban.

Az autó jelenleg az egyéni közlekedés szinonímája.

Egyéni közlekedésre igény van. A car sharing is pont ott halálozik el, hogy mindenki a reggeli és délutáni csúcsban akarna menni.

2017. jún. 28. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
Legalább annyit mozduljanak ki a házból, amíg elmennek az irodáig, meg sok embernek annyi a szociális élete. Nem támogatom egyáltalán az otthoni munkát.
2017. jún. 28. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!