Miért van még mindig kamionverseny az autópályákon?
"Egyébként pár éve van hazánkban előzési tilalom, előtte nem volt veszélyes?"
Nekem is benne van már a seggemben 30 év alatt a 2 millió, de én kifejezetten örülök, hogy amióta általános tiltás van nem kell minden tíz kilométeren ötöt egy 91-el tépő kamion mögött töltenem a belső sávban. No persze néha - és ez a trend egyre erősödik - van aki vagy tudatlan, vagy szarik a szabályokra.
Megértem a teszkós érvet is, de érdekes módon akkor is megéltünk valahogy, amikor még vasúton terítették az árukat, és 5 tonnás autókkal vitték el a boltokig a FÜSZÉRT raktárakból.
No meg a RO-LA vonatokat is sikerült megfúrni valahogy, pedig az se volt rossz dolog szerintem.
"No meg a RO-LA vonatokat is sikerült megfúrni valahogy, pedig az se volt rossz dolog szerintem."
A Rola egy halva született dolog, most nem fejtem ki bővebben miért. Van szerencsém néha hozzá Svájcon keresztül - egy röhej az egész.
Jaj hadjuk mar ezt a 10 km sporolos maszlagot... Alapbol 80 al lehet mindenhol max, az egy dolog h nem szolnak. De en nem tudom, sosincs gondom a parkolokkal.normalis orszagokban, nem 8 ora 50 nel kell elkezdeni parkolokat nezni, es kreativnak kell lenni mert nem csak a halszalka letezik. Sokszor latom hogy meg 3 4 hely van csak pl a kut szajanal, a birka meg megy tovabb mert nem latja at :D
En mindig 85 el megyek, inkabb engem elozzenek mint en mast, igy sokkal nyugisabb, elozni tilosban meg igyis ugyis belefutok valakibe aki 85 83 80 al megy. Idiota olaszok meg 85 nel is villognak, sietnek orokke csak hova a faxba azt ok se tudjak...
"De en nem tudom, sosincs gondom a parkolokkal.normalis orszagokban, nem 8 ora 50 nel kell elkezdeni parkolokat nezni, es kreativnak kell lenni mert nem csak a halszalka letezik."
Nem mondod. És mi az a normális ország? Aztán próbálj meg a németeknél este hét után parkolni akárhol, mondjuk a A8 - on, A5 - ön, sehol nincs hely, nemhogy halszálkában. Ha kétszer ennyi hely lenne, az is kevés lenne.
A normális országok ebből a szempontból a Balkán meg az orosz pálya, igen, ott könnyű parkolni. Esetleg még Franciaország meg Skandinávia.
Nekem sincs gondom, ha ezt úgy értelmezzük, hogy még mindig aludtam valahol, előbb - utóbb beteszi az ember valahova, csak nem mindegy hanyadik parkolóban. Le lehet menni ipari parkba is, ahol majd jól beszarsz, ha épp akkor talál rád jönni az ihlet - mert ott klótyó nincs.
Azt gondolom nem akarod állítani, hogy Európában a parkolási helyzet megoldott és elég parkoló van?
15 éve csinálom és egyre szarabb, 10 - 15 éve ha nem is az első parkolóban, de a 2. - 3. - ban megálltál, porosban szinte bármikor. Ma már nincs így.
ha jartal pl Csehben akkor lathattad, hogy mindent lehet negyzetelni. Nemetben pl sokszor egymason allnak meg hat csehben meg duplan egymason, neha mar kimenni se lehet a kutrol, es ott ez a normalis, mert inkabb befurakodjak magukat, nemetben meg ink "hm en most nem szenveden tolatgatni meg manoverezni, megyek inkabb tovabb ". De az ipari zonakban is van sokszor mar hogy tilos megallni.
Meg ott vannak autohofok, ott alt mindig van hely (nemetben).
"Meg ott vannak autohofok, ott alt mindig van hely (nemetben)"
Akkor mi valami két különböző Németországot ismerünk.
"A Rola egy halva született dolog, most nem fejtem ki bővebben miért. Van szerencsém néha hozzá Svájcon keresztül - egy röhej az egész."
Talán mert nem ketyeg az órabér a vonaton?
"Talán mert nem ketyeg az órabér a vonaton?"
Én napidíjas vagyok, nekem mindegy, ugyanannyit kapok ha állok, ha megyek. De valóban, sok cégnél erre nem jár lóvé. A vonat lassú és drága, pl. Freiburg - Novara, 400 km, olyan 12 óra, egy irányban 620 euró, kényelmetlen mint a franc.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!