Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Miért van még mindig kamionver...

Miért van még mindig kamionverseny az autópályákon?

Figyelt kérdés
Hiába az előzni tilos, sokszor előznek (igaz hogy főleg román, szerb, ukrán sofőr). Múltkor is 7 km-en át küzdött egymással egy román és egy magyar, de csak azért fejeződött be a manőver, mert az egyik rálépett a fékre, mögöttük már persze ameddig a szem ellát kocsisor és tiszta esküvő feeling volt (duda+villogás minden pillanatban). Kb az egyik ment 87.2-vel, a másik meg 87.4-el. Mire jó ez?
2016. nov. 3. 21:43
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
22%

...leállósávon megelőzni, majd a belsőben egy büntető kigurulós lassítás (satuzni kamion előtt nem egészséges)

vissza lehet kényszeríteni az előzött jármű mögé

2016. nov. 3. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
65%
Hát én múltkor is letoltam 600 km-t az M3-on de nem tapasztaltam ilyet.
2016. nov. 3. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
46%
Mert 1 km/h különbség 10 óra alatt már 10 km különbség. És ha cél előtt néhány tíz kilométerre elfogy a vezetési időd, és ne adj' isten pont kamionstop lesz másnap, az elég kellemetlen.
2016. nov. 3. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
43%
Nem nagy kunszt, csak el kell képzeld, hogy kamionsofőr vagy, és szeretnél haladni.
2016. nov. 3. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 anonim ***** válasza:
57%

15 éve kamionos vagyok. Idegbeteg mindenki. Miért? Percere - szó szerint percre - ki vagyunk számolva az idővel. Egy percért - szó szerint egy perc - túlvezetésért már megbüntethetnek, főleg itt, Nyugaton egy kicsit elnézőbbek.


Közben meg nincsenek parkolók, mindenki tolja, mint a vaklégy, hogy minél előbb megálljon, mert este már nem lehet parkolni normálisan, sok a tilalom, mindenki ráér, csak mi siessünk.


A másik része, hogy tényleg sok az ökör, nincs elég sofőr és boldog - boldogtalant felvesznek kamionosnak.


Ezzel együtt én is előzök előzni tilos alatt, mert ez egy barom szabály, aki kitalálta, egyszer próbálja meg a kalapos Skodás bácsi mögött kísérgesse le a Balatonig a személykocsijával, de meg ne előzze! Utána beszélgessünk.


És őt még meg sem büntetik, ha túllépi az idejét.


Letojnám én, és mennék szépen 80 - at, ha tudnám, hogy nem fognak pár percért vegzálni és lesz parkolóhelyem este 22.00. - kor is. De nincs.

2016. nov. 4. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:
29%
Értem én a kamionosok motivációját, de mint szinte minden közlekedési szabálynak, ennek is fontos közlekedésbiztonsági célja van. Egyszerűen nem egészséges, ha a belső sáv 100-130-as tempóját percekre megakasztja egy 80-90-nel szarakodó kamion, adott esetben nehányakat intenzív fékezesre kényszerítve, feltorlódik mögötte a sor és mindenki feszült lesz, jön a jobbról meg leállósávban előzgetés és kész a baj. Erre semmi szükség nincsen, ezt kellene megérteni, kedves kamionosok.
2016. nov. 4. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:
57%

6. Nem értem meg. Én is vezetek személyautót, Ausztriába járok ki a cégemhez, 24 éve vezetek, 2 millió km feletti tapasztalattal. Nem értem meg.


Egyébként pár éve van hazánkban előzési tilalom, előtte nem volt veszélyes? Éjszaka most is lehet előzni.


Parkolókat kellene építeni, rendes utakat, eltörölni a sok barom és felesleges szabályzást pl. hétvégi kamiontilalom.

2016. nov. 4. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 Beviz Elek ***** válasza:
49%

Nem sokat megyek nemzetközibe, de egyszer leragadtam még Prága előtt. Az egy dolog hogy parkolóròl parkolóra jártam és minden tele volt, digikàrtyával 15h4min környékén dobtam le a vasat, így is padlógázzal betolatva, na de màsnap délelőtt leoboáztam magam mire átverekedtem magam a városon. A 2 kolléga koronggal tolta (15,5h majd kuka), ők egy Prága utáni majdnem üres parkolóban aludtak, reggel pedig egyenesen tolhatták tovább a pályán anélkül hogy a városban szenvedni kellett volna.


Nálunk napidíj van, nem érdekes a megtett táv, de megértem azt aki minél hamarabb le akarja nyomni a kanyart, felvenni a kövit és keresni a pénzt.


Lehet hogy neked nem számít hogy a wc papír mennyi idő alatt és hogy jut el a teszkóba, a lényeg hogy legyen ott, de a sofőrök erre kapják fizetést. Elbuksz 10 km-t, nem fér bele az időbe következő parkoló, megállsz hamarabb, másnap alapból hátrébbról indulsz, megint feltartanak, elbuksz pár km-t. Ennyi erővel le lehetne hûzni az ablakot és néha kidobni 1-1 ezrest.

2016. nov. 4. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:
43%
Mit nem értesz? Hogy egyik előzi a másikat? Vagy mi van?
2016. nov. 4. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:
49%

"Egyszerűen nem egészséges, ha a belső sáv 100-130-as tempóját percekre megakasztja egy 80-90-nel szarakodó kamion, adott esetben nehányakat intenzív fékezesre kényszerítve, feltorlódik mögötte a sor és mindenki feszült lesz, jön a jobbról meg leállósávban előzgetés és kész a baj."


Tehát a kamion ne siessen már, de a személyautóknak pedig mindenképpen sietni kell, és nem akadályozhatja őket semmi?

2016. nov. 4. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!