Miért van még mindig kamionverseny az autópályákon?
...leállósávon megelőzni, majd a belsőben egy büntető kigurulós lassítás (satuzni kamion előtt nem egészséges)
vissza lehet kényszeríteni az előzött jármű mögé
15 éve kamionos vagyok. Idegbeteg mindenki. Miért? Percere - szó szerint percre - ki vagyunk számolva az idővel. Egy percért - szó szerint egy perc - túlvezetésért már megbüntethetnek, főleg itt, Nyugaton egy kicsit elnézőbbek.
Közben meg nincsenek parkolók, mindenki tolja, mint a vaklégy, hogy minél előbb megálljon, mert este már nem lehet parkolni normálisan, sok a tilalom, mindenki ráér, csak mi siessünk.
A másik része, hogy tényleg sok az ökör, nincs elég sofőr és boldog - boldogtalant felvesznek kamionosnak.
Ezzel együtt én is előzök előzni tilos alatt, mert ez egy barom szabály, aki kitalálta, egyszer próbálja meg a kalapos Skodás bácsi mögött kísérgesse le a Balatonig a személykocsijával, de meg ne előzze! Utána beszélgessünk.
És őt még meg sem büntetik, ha túllépi az idejét.
Letojnám én, és mennék szépen 80 - at, ha tudnám, hogy nem fognak pár percért vegzálni és lesz parkolóhelyem este 22.00. - kor is. De nincs.
6. Nem értem meg. Én is vezetek személyautót, Ausztriába járok ki a cégemhez, 24 éve vezetek, 2 millió km feletti tapasztalattal. Nem értem meg.
Egyébként pár éve van hazánkban előzési tilalom, előtte nem volt veszélyes? Éjszaka most is lehet előzni.
Parkolókat kellene építeni, rendes utakat, eltörölni a sok barom és felesleges szabályzást pl. hétvégi kamiontilalom.
Nem sokat megyek nemzetközibe, de egyszer leragadtam még Prága előtt. Az egy dolog hogy parkolóròl parkolóra jártam és minden tele volt, digikàrtyával 15h4min környékén dobtam le a vasat, így is padlógázzal betolatva, na de màsnap délelőtt leoboáztam magam mire átverekedtem magam a városon. A 2 kolléga koronggal tolta (15,5h majd kuka), ők egy Prága utáni majdnem üres parkolóban aludtak, reggel pedig egyenesen tolhatták tovább a pályán anélkül hogy a városban szenvedni kellett volna.
Nálunk napidíj van, nem érdekes a megtett táv, de megértem azt aki minél hamarabb le akarja nyomni a kanyart, felvenni a kövit és keresni a pénzt.
Lehet hogy neked nem számít hogy a wc papír mennyi idő alatt és hogy jut el a teszkóba, a lényeg hogy legyen ott, de a sofőrök erre kapják fizetést. Elbuksz 10 km-t, nem fér bele az időbe következő parkoló, megállsz hamarabb, másnap alapból hátrébbról indulsz, megint feltartanak, elbuksz pár km-t. Ennyi erővel le lehetne hûzni az ablakot és néha kidobni 1-1 ezrest.
"Egyszerűen nem egészséges, ha a belső sáv 100-130-as tempóját percekre megakasztja egy 80-90-nel szarakodó kamion, adott esetben nehányakat intenzív fékezesre kényszerítve, feltorlódik mögötte a sor és mindenki feszült lesz, jön a jobbról meg leállósávban előzgetés és kész a baj."
Tehát a kamion ne siessen már, de a személyautóknak pedig mindenképpen sietni kell, és nem akadályozhatja őket semmi?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!