Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » A két hengeres lábpumpa mivel...

A két hengeres lábpumpa mivel jobb, mint az egy hengeres?

Figyelt kérdés

Gondolom, dupla gyorsan lehet haladni. Csak akkor azt annyival nehezebb is nyomni, nem?

A két hengeres helyett miért nem kétszer akkora űrtartalmú egyhengerest készítenek?

Érdemes duplát venni, vagy megteszi a szimpla is?

(A legalább 30 éve használt orosz most adta meg magát, venni akarok újat, azért kérdezek.)


2015. dec. 2. 13:57
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Mire kell? Kocsira? mert ahhoz gyenge mindkettő,ha arra a mindenhol kapható kék vacakra gondolsz..Nyeklik nyaklik az egész. Vegyél egy 12volos kompresszort,attól nem fáradsz el,vagy egy erős kézipumpát,annak nagy is az útja.
2015. dec. 2. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Tényleg jobban jarsz egy normális kézi pumpával,mert ezek az 1000forintos made in china lábpumpák kb annyit is érnek!Rátaposol vagy 2 keményebbet azt szét js szakadt....feltéve ha egyáltalán már a dobozból kibontásnál még nem volt szétszakadva rajta a gumicső vagy valamelyik tömítés.....
2015. dec. 2. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:

Igen, kocsihoz kell.

Az olcsó kínairól már lebeszéltem magam (utánanéztem a neten), de 5-ért már lehet venni Yato nevű egyhengerest, ami többet bír. (Bár szerintem kicsi a lökettérfogata ennek is.)

Kézivel az a gondom, hogy rossz a derekam, a 12 V-os meg olyan lassan dolgozik, hogy kiolvasom a Háború és békét, mire felnyom egy lapos gumit. Több tízezret meg nem akarok rendes kompresszorra költeni.


Köszönöm a válaszokat.

2015. dec. 2. 14:27
 4/12 A kérdező kommentje:
Szóval, jobb a dupla, mint a szimpla? Érdemes rá többet költeni?
2015. dec. 7. 21:17
 5/12 anonim ***** válasza:
Ha minőségi,akkor jobb a dupla!
2015. dec. 7. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:

De nem túl nehéz nyomni, vagy egyéb probléma nincs vele?

Mert ezt nem értem, ahogy a kérdés kiírásában is írtam, hogy akkor miért van egy és két hengeres, miért nem csak egy nagyobb hengeres? Nem azért, mert a dupla az ilyen élsportolóknak van? :)

(Azért kérdezősködöm, hogy ne a boltban, élőben legyek ilyen tudatlan szamár, hanem már valami ismerettel állítsak be.)

2015. dec. 8. 05:12
 7/12 anonim ***** válasza:

"akkor miért van egy és két hengeres, miért nem csak egy nagyobb hengeres? "


Miért gyártanak 1.2-es motorokat,miért nem készül minden autó 2.5-ös motorral!?

2015. dec. 8. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Mert az egyhengerest olcsóbban lehet gyártani és eladni és kisebb helyen elfér,ami sokat számít egy kocsi csomagterében. Van rá igény . Nem kell megszakadni a kéthengeresnél sem bár nyilvánvaló hogy nehezebb lenyomni,de kevesebbszer is kell. Tehát hosszabb de sík úton ballagsz a célig ,vagy rövidebben, de emelkedőn..Ki mit szeret.
2015. dec. 8. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

Rászántam a pénzt, és vettem 7500-ért egy duplahengeres Yato-t.

Nagyon kicsik ezek a hengerek, nem lenne türelmem (meg térdem) négy gumit felnyomni ilyennel.

2015. dec. 9. 15:53
 10/12 A kérdező kommentje:

Hát, ez rá..szás.

Ráírhatták volna, hogy csak 100 kg testsúly felett használható.

Én nem vagyok 70 sem, és rá kell állnom, hogy lenyomódjon.

A régi orosz az egy hengerével kb. annyi levegőt nyomott, mint ez kettővel, de azt simán lehetett nyomkodni, különösebb erőlködés nélkül.

2015. dec. 12. 13:27
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!