Jobb lesz a motor teljesítménye, ha a 2 hengeres 1 kipufogódobos rendszerű motort, átépítem két dobosra?
"Gondolom 4 ütemű, mert 2 üteműnél én még nem láttam 2 az 1-be rendszert gyárilag"
Én igen, sőt 3 egyben rendszer is van: Trabant 601, és Wartburg 353W. Szó se volt motorkerékpárról a kérdésben.
:D
"Szó se volt motorkerékpárról a kérdésben."
Ez igaz, de valahogy rajtad kívül mindenki azt hámozta ki a kérdésből hogy motorkerkpárról van szó. Egyébként meg hagyjuk azokat az ósdi technikákat hogy Trabant, meg Wartburg, mert ott az a kipufogó lényege az hogy ne össze-vissza füstöljön a motor, hanem csak hátul. A teljesítménybe semmi beleszólásuk nincsen, ott rezonanciáról szó sincsen.
Nagyon jó lesz a motorteljesítménye ha átépíted...Gondolom az gyújtás térképet is átírod az új rendszerre, mert az úgy egészséges.
Aszonta' egyszer egy Igor Akrapovic nevű emberke, hogy a kipufogó rendszer "jósága" egy dologtól függ : a véletlentől.
Bizonyára igaza van, ám amikor én Ljubljanában jártam náluk akkor azért nem bízták a véletlenre: nagyon komoly szimulációs laborjuk és informatikai hátterük van, mindenféle Kármán Tódoros áramlástani modellezési cuccmóval.
Namármost mielőtt hozzáfogsz azért rakd a gépet egy dyno-ra ( nem az őslényre ) és készíts róla görbéket, majd utána az átalakítás után ismét, hogy lásd a különbséget.
A gyújtás térképes rész pedig komolyabb mint gondoltád, a neves gyártók versenyrendszerei ( komplett rendszer ) ajánlást tesznek a gyújtástérképre,vannak olyan elvetemültek akik még típusra lebontva olyan cuccot adnak amit megetethetsz egy PowerCommander-rel is akár.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!