Mit csináljak? Jogsi vagy nem jogsi? (összetett probléma)
Eddig 4 alkalmon vagyok túl a rutin pályán(szept. 1-je volt az első napom).
A manőverek közül a csúsztatást és az Y-t gyakoroltam leginkább, de az oktatóm szerint botrányos vagyok és nem is akar velem többet foglalkozni.
Amúgy akkor én is zaklatott állapotban voltam legutóbb, még el is sírtam magam :/ (elég durva családi veszekedés volt hajnali 5 órakor és fél 8-ra mentem).
Ettől függetlenül megbeszéltük a következő időpontot is, amikor is vinni kell a következő részletet. Én viszont nem akarom erre pazarolni az időmet és a kevéske pénzemet. Abba akarom hagyni egy időre, hogy kicsit összeszedjem magam és rendezzem a dolgaimat, mert most nagyon sokfelé kell figyelnem(iskola, munka, a vezetés és még párkapcsolat is, kb 1 perc nyugtom sincs mert mindig van valami).
Amúgy abszolút 0-ról kezdtem a vezetést. Azt se tudtam melyik pedál mire való meg ilyenek. Mintha egy olyan világba léptem volna be, ahol még sose jártam és minden ismeretlen és idegen. Jelenleg tényleg nem érdemes nekem jogosítványt szerezni, mert csak olyan sofőr lennék akinek folyamatosan csak dudálnának és anyáznának. És könnyen okoznék balesetet is ez meg nem hiányzik.
Arra gondoltam, hogy az 5. és 6. alkalom közti szünetben megkérek egy ismerőst aki eljárna velem vezetni, hátha csak az oktató személye az ami frusztrál és az lenne a végső döntő szempont, hogy folytatom-e vagy sem. Hogy az ismerőssel hogy megy a vezetés.
Viszont itt jön a következő probléma, ami meg már teljesen más témakör. Akit meg tudnék kérni, hát bonyolult kapcsolatom van vele. Még tavasszal úgymond együtt voltunk-igazából csak a jóhiszeműségemet használta ki. Amikor belekezdtem a jogsiba akkor viszont mondta, hogy eljön velem vezetni és arra gondoltam, hogy szaván fogom. De ugyanakkor félek is ráírni és megkérni. Igazából ez a félelem is csak azért van, mert nem tudom mi lenne a reakciója.
Ő legalább egy független személy és őszintén megmondaná a véleményét.
23N
A plusz gyakorlás akkor ér valamit, ha kb azt gyakoroljátok, amit az oktató kér tőled.
Nem érdemes tehát előre begyakorolni olyasmit, amit még az órán nem próbáltatok.
Parkoláskor is vannak különböző technikák (mikor mire kell figyelni) segít a gyakorlás, de ha két különböző módon próbálod, akkor csak összezavar.
Másik kérdés, hogy hol tudtok gyakorolni, lebukás veszélye is van, mégha az sokszor nem is nagy.
Vezetés tanulás megterhelő művelet, van jelentősége az oktatónak, sokat tud segíteni, vagy rontani a tanuló helyzetén.
Nemed kell felmérni, hogy milyen szinten megy nálatok az együttműködés, az alapvetően nem gond, ha szigorú az oktató, de ugyanakkor az is elvárás, hogy az alapvető segítséget adja meg a tanulónak, mutassa meg a feladat végrehajtás menetét, ne a semmiből várja annak a végrehajtását.
(ha nem akar veled foglalkozni, találsz másikat, vagy ha neked nem felel meg, jogodban áll lecserélni, s az oktató váltásért nem kérhetnek pénzt)
Próbáld végig csinálni, ne add fel, nem hiszem, hogy rosszabb vagy, mint az átlag tanulók.
Azzal viszont számolj, hogy a kötelező 30 óra vezetés nem azt jelenti, hogy azzal sikerül is a vizsgád, sokan 50-60 óra vezetés után mennek vizsgázni.
A vezetés illetve a forgalomban való részvétel
- FELELŐSSÉGTELJES dolog.
Ha lelkileg nem vagy top-pon NE ÜLJ KOCSIBA
és ne veszélyeztesd más életét!!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!