Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Egy lejtőn gurulva motorfékkel...

Egy lejtőn gurulva motorfékkel is üzemi hőmérsékletre lehet hozni a motort?

Figyelt kérdés
Tehát üzemanyag nélkül, pusztán a hengerek járásával.
2010. jan. 19. 08:58
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Ez olyan elmélkedős kérdés,de fölösleges is,meg hülyeség lenne dombon lefelé így közlekedni.
2010. jan. 19. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
ha a hengerek járnak, akkor van üzemanyagfogyasztás is. Csak kicsi.
2010. jan. 19. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Én úgy tudom, hogy ha sebességben gurul az autó (vagyis motorfékkel) akkor a fogyasztás nulla. Nem ugyanaz mintha a parkolóban állva alapjáraton járna a motor.
2010. jan. 19. 10:15
 4/12 anonim ***** válasza:
miért talán nem jár közben a motor? dehogynem... ÁÁÁÁÁ :D ugyanúgy alapjáraton.
2010. jan. 19. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Jár a motor vazz de ha sebességben gurul gázadás nélkül akkor nincs fogyasztás, mert a kerekek lendülete nem hagyja leállni a motort.
2010. jan. 19. 10:31
 6/12 anonim ***** válasza:
a kerekek lendülete... valószínű. a benzin ami az égéstérbe kerül, az nem engedi lefulladni... próbáld akkor ki ezt üzemanyag nélkül :D a kerekek visznek majd tovább a motor meg leáll, a kormányzár bekapcs, és durr... hajrá hajrá
2010. jan. 19. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
De nem kerül az égéstérbe benzin mert motorfék alatt nincs égés. Addig gurul a kocsi motorfékkel amíg le nem fullad. Azért kell gázt adni. Mit nem értesz ezen?
2010. jan. 19. 10:39
 8/12 A kérdező kommentje:
*Úgy értettem a kocsi lendülete.
2010. jan. 19. 10:40
 9/12 anonim ***** válasza:

Motorfék alatt NULLA az üzemanyagfogyasztás!

A hengerek járásával is melegszik a motor, de nagyon lassan.

2010. jan. 19. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
100%

okostojások, de bénák vagytok

A kérdező pedig jól tudja.


Amikor motorfék üzemben működik a motor, akkor a kerekek hajtják a motort, de a befecskendező rendszer érzékeli a fordulatszámot, valamint azt is, hogy a fojtószelep zárva van, tehát nem nyomjuk a gázt. Ezt tolóüzemi muködésnek nevezi a szakirodalom is, természetesen nem azonos a motor üzemszerű működésével. Ha így lassul az autó, akkor a tüzelőanyag-fogyasztás nulla, a befecskendező szelep(ek) nem kap(nak) jelet, nem nyitnak ki. Amint elér a fordulat egy előre beprogramozott határfordulatot (általában 1200-1500 1/min) akkor a szelepek ismét jelet kapnak, és az alapjárati szabályzás bekapcsol, ha ilyenkor kikuplungolunk, akkor az üresjárat szépen beáll.

2010. jan. 19. 10:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!