Milyen lesz a közlekedés a jövőben?
lehet őrült, vicces és normális válasz!!
Sorozzatok meg az ötleteitekkel!! :DDD
Pedig elektromos, hatótávnövelő benzinmotorral.
Az F1-ben is ennek elfogadtatására megy ki a játék a KERS / ERS-szel, nem másra. Meg jön a Formula E bajnokság.
Városban oké is, sőt, biztosan lesz elektromos tömegközlekedés buszokkal - meg tiltott övezetek a benzin/diesel motorral szerelt gépeknek.
Nagyon remélem hogy elektromos.
Atópályákon kötelező központi vezérléssel. (nincs dugó, nincs karambol, nincs sebességtúllépés, és lehetséges a nagy megtakarítással járó 20-30 centis követési távolság). Városban opcionális kézi, vagy kényelmesebb automatikus vezérléssel (szintén dugómentesítést szolgálja).
Városi közlekedésre a tömegközlekedés áráért "kölcsönözhető" Smart méretű vagy kisebb villanyautók, amit a számtalan töltő-pont valamelyikén lehet otthagyni, de ha valaki elfelejti, magától keres egyet...
Az opcionálisan kézi vezérlést választók kocsija folyamatosan logolja a vezető minden ténykedését (egy központi szerveren is), nincs meg nem büntetett szabálysértés, zebra, záróvonal, sebességtúllépés... ha összejönnek a büntetőpontok akkor semmi büntetés, csak bizonyos ideig kizárólag automatikus irányítással használhatja valaki a saját kocsiját is.
A belső égésű motor nem öröm-, hanem szennyezőanyag forrás.
Mindig voltak a haladásnak ostoba ellendrukkerei. Siratták a lovaskocsit, a gőzvontatást, mindent... Az ilyenek mondták a vasút hajnalán, hogy "márpedig vas a vason nem megyen..."
4-es ne írj ilyen morbid dolgokat,a gázpedál arra való hogy tapossák padlógázzal ha lehet.2x4 sávos pálya,2x2 sávos főút,ezek kellenek és a pályán a korlátozást feloldani hogy végre életre kelljen egy 300 LE körüli motor.
amit írtál az szentségtörés,a vezetés az egy élmény,fogadjunk hogy neked kínszenvedés,azért akarsz rosszat.
Gonosz ember vagy.
Szentségtörés, de ez a realitás.
A Föld nem a tiéd, és a többi vényolcszexuálóé, hanem az utódainké. Remélem hogy még az életemben meg fog szűnni az öncélú és értelmetlen benzinégetés.
Az elektromosság biztos, hogy egyre nagyobb szerepet fog játszani - pl. a vasúton és a városi tömegközlekedésben. De közúton az akku-technológia miatt halva született ötlet. Próbálkoztak vele már 20-25 évvel ezelőtt is, akkor sem vetette meg a lábát, a következő 20-25 évben sem fogja.
A repülés valamelyeset vissza fog szorulni a vasút és a közút javára, egyre kevésbé éri meg azt a komoly biztonsági herce-hurcát végigcsinálni a nagy légitársaságoknak a fapadosok árai mellett - ők viszont csak rövid utakra repülnek
Azt kétlem, hogy Magyarországon - az ÖBB Railjeten kívűl - egyhamar gyorsvasút fog járni, már kijárna a MÁV-nak, hogy kiboruljon a bili, meglátjuk mi lesz belőle. Az árufuvarozás viszont várhatóan nőni fog vasúton. Oh, és várható, hogy bővítenek villamosvonalakat több magyar városban is (ezekre már vannak is tervek).
Minket ugyan nem érint, de a hajózás feltehetőleg szintén igen komoly robbanás előtt áll - s nem csak teher, de személyhajózás is visszatérhet a kontinensek között (s nem mint luxuscikk, hanem épp, mint olcsóság).
Ha nem a mostani tervek szerint fogják államosítani a Volán-társaságokat, akkor a városi közlekedésnek szép jövője lehet - sok hibrid (elsősorban CNG-s) nyugati használt busz érkezhet hozzánk, de a magyar buszgyártók közül csupán a Credonak van létjogosultsága, a többi (megint) csődbe fog menni, ha így folytatja.
A motorkerékpárok alkalmazása talán némileg terjedhet a komolyabb munkafeladatok felé - elsősorban a quadokra gondolok, de itthon is egyre inkább megengedhetik az emberek, hogy szórakozásból tartsanak legalább egy öreg MZ-t vagy Pannóniát. Meghát Magyarország - motorország.
A közúti árufuvarozás gyorsulni fog Magyarországon. Talán visszatérhetnek az egykori Csepelhez hasonló, kis önsúlyú, de nagy teherbírású, komoly terepen is boldogulni képes, de igénytelen és olcsó gépek. A nemzetközi fuvarozás jövője nagyon bizonytalan.
S az autók? Komoly súlycsökkentés, új katalizátortechnikák, a kisautóké a jövő. A Toyota IQ-t, VW Up!-t és társaikat ma még nem nagyon veszik komolyan, de realitássá vállhat, hogy nem lesz szükkség egy nagy főnöki kocsira mondjuk egy üzleti úthoz. Persze sanszos, hogy ennek eléréshez születni fog jó pár környezetvédelmi szabályozás és talán lesz még egy nagy olajválság is, de a jelenlegi fogyasztás-növekedés mellett ezeket szinte kész tényként kezelhetjük.
A közúti akku technológia sem halva született.
Az ember hajlamos azt képzelni, hogy nincs további fejlődés. Mi volt a mobiltelefon 20 éve? Egy válltáska, 6-8 óra készenléti idővel. Ma egy nem okos telefon az ingzsebben elfér, egy hétig bírja.
Voltak vicces próbálkozások, de a Tesla S ma már 400 km-t tud egy töltéssel.
Nem adok 3-4 évet, és meglesz az 5-600 km valós hatótáv a 15 perces feltölthetőséggel, ami már valós alternatíva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!