Az gyakori, hogy forgalmi vizsgán rögtön 2 vizsgabiztos ül be hátra?
Ilyet még én sem hallottam, a 4-es hozzászóláshoz annyit írnék, hogy álló motornál mikor benyomod a féket, akkor bemegy valamennyire a fékpedál, és ha jó a fékrendszer, akkor ha többször benyomod, akkor a benyomások között nincs különbség. Ha levegős a rendszer, akkor megnyomod többször,akkor először egész beesik és majd keményebb lesz a pedál, és egyre kevésbé lehet benyomni egész addig míg a normális pedálbenyomást eléri.
Járó motornál már működik a vákuumos fékrásegítő is, így szerintem olyasmit akartak, hogy vagy a fékrásegítő működését ellenőrizd, vagy pedig azt, hogy a ilyenkor nagyobb erő hat a főfékhengerre, hogy ennek hatására beljebb megy-e a pedál, tehát, hogy levegős-e a fékrendszer. Utóbbit álló motornál az általad említett módon meg lehet állapítani többszöri pedálbenyomással. Minden esetre véleményem szerint ez csak a szivatás kategória...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!