Szerintetek van az autóknak lelke?
Egyre inkább kezdem azt hinni, hogy az autóknak lelke van.20 éve csak francia autónk van, konkrétan szeretjük őket, nem is vennénk mást. Ezt meg is hálálják, gyakorlatilag soha semmilyen meghibásodást nem produkált egyik sem, pedig van olyan, amivel évi 40 ezret megyünk.
Nem lehet, hogy a franciák azért romlanak el olyan sűrűn, mert mindenki azt várja tőlük? Ha kimegy egy biztosíték, már hőbörögnek, hogy "jaaaj a sz@r francia elektronika, biztos százezret kell rá költeni". Ha ugyanez egy némettel történik, akkor meg "ez nem romlik el, biztosan csak egy bitosíték".
NEM FRANCIA-NÉMET-JAPÁN-OLASZ VITÁT AKAROK KEZDENI!
A kérdésem lényege az, hogy nem lehet, hogy valamilyen szinten lelke van egy autónak, és érzi, hogy mit várnak tőle? Mert ha valaki vesz egy franciát, köztudottan arra vár, hogy mikor romlik már el végre. Én úgy veszem, hogy eddig sem volt gondom vele, és bízom benne, hogy ezután sem lesz.
Ui: egyszer sodort úgy az élet, hogy mégis egy némettel kellett járnunk fél évig. Az elejétől fogva utáltuk, ezt meg is hálálta azzal, hogy 2x is lerobbant e rövid idő alatt, pedig nem volt rosszabb állapotban, mint a többi autónk.
Remélem érthető voltam :)
Az én kis 19 éves bajor szépségemnek van lelke.
Mindíg décsérem, hogy milyen csinos, és meghálálja XD.
Jól megy nem romlik el, én vigyázom rá, ő meg rám.
Eddig 3 olyan autóm volt,ami nőből volt.El is hagytam őket,illetve egy még velem van-pár hétig,esetleg hónapig-.És mindből folyt valami :-)
Komolyra fordítva a szót:szerintem nincs lelkük,egyszerű gépek,amiket karban kell tartani,+normálisan kell őket használni,már amennyire a magyar utakon lehet normálisan közlekedni...
Nem tudom a kérdező miért kell szidja a németet.
Egyébként a régi autóknak van lelkül, az újaknak, ami tele van elektronikával, azoknak már nincs. És mindegy, hogy német vagy francia.
Nem baj, ha beképzeled, hogy lelke van az autódnak. Az Apunak volt 2 Trabantja, 1 Wartburgja, 1 Volgája, 3 Opelje és most van egy Fordja. Soha egyik sem hagyta öt ott az országúton, pedig rengeteg kilométert tett meg velük.
Van egy kollégám, akinek most van 1 Suzuki Vagonja. Most van benne 60000 Kilométer, és már a harmadik kuplung, a második futómű és vagy négy fékcsere volt a kocsiján. Ez nem azt jelenti, hogy a Suzuki vagon egy rossz autó, hanem a baj a kollégám lábával és a vezetési stílusával és a moráljával van . Az autónak hiába van lelke, ha a gazdájának nincs.
Egyébként én minden eszközömet elnevezek valahogy. A bolylerem neve Döme, az autómat Picúrnak hívom, még a kertkapumnak is van neve. Szezám. Nincs lelke, csak beképzelem, és jól esik. A mai autók olyan minőség-ellenőrzésen esnek ár, hogy kíméletes használat mellett hosszú ideig kiszolgálnak. És az mindegy, hogy Francia, Svéd, vagy Japán. Neked a Francia szimpatikus, hát használd. De ne gondold, hogy egy Opel, egy Toyota, vagy
egy Audi nem jó autó. Talán többet tudnak mint egy kisebb
francia autó. De sosem hallottam olyant, hogy ha valaki vesz egy Francia autót, akkor arra vár, hogy mikor romlik el.Köztudottan szép, jól felszerelt autók, és ha kíméletesen használod, egy darabig várhatsz arra, hogy elromoljon. Nem véletlenül vállalnak annyi év garanciát.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!