Az amerikai autóknak az indexük miért narancssárga?
erre valahogy rájöttem...
de mér??
Réges-régen az európai autók index búrái is narancsárgák voltak, és sima fehér izzót kellett beletenni. Ez kicsit egyszerűbbé tette az izzócserét, mert nem kellett külön sárga izzót tartani a kocsiban. Az egyfajta 21 W-os cseresznye izzó jó volt a tolató-, a fék-, és az indexlámpába is. A divat változik, és megjelentek a fehér búrák sárga izzóval. Ők nem álltak be ebbe a sorba.
Néhány éve még találkoztam olyan autóval is a nagy vízen túlról, aminek a fényszórójában nem volt külön izzó, hanem egybe volt építve. Ha kiégett cserélni kellett az egész lámpát foncsorostól. Viszont nem voltak megrohadva/megvakulva a foncsorai.
Amerikában piros az index amúgy.
Náluk az a norma, úgy mint itt a sárga. Ahogy írta valaki más kultúra, más nép. Ez olyan mint Angliába a jobb kormány. Mi csak nézünk hogy mi értelme van, nekik meg az a normális.
nem lehet fehér az index.
Fehér búra lehet, de abban (kötelező) sárga búrájú égőt csavarni! (elsősorban Bosh-t a tükörtojás effekt elkerülése végett)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!