Ebből a törött kocsiból anyagilag, hogy szállhatnék ki jobban?
Van egy Audi A6-osom.
2007-es, 3.0 V6 TDI, Quattro, Tiptronic, full-full extra
Rommá törtem sajna.
Ami biztos csere:
Első lökhárító, bal első lámpa/index, hűtő, motorháztető, bal első sárvédő, bal első ajtó, bal tükör, bal küszöb, bal első negyed, első szélvédő.
Bal első kerék agyastól szakadt ki.
Vezető és utasoldali légzsák nyílt. Valamint két oldal légzsák.
Amit javítani kell:
Bal A és B oszlop elment. Nem nagyon csak egy picit.
Bal hátsó ajtót és sárvédőt lakatolni és fényezni kell.
Motor és fő részei épek!
Arra gondoltam, hogy hozok be Németből donornak egy ilyen szintén törött kocsit aminek lehetőleg a másik fele tört aztán a kettőből lesz egy. A hiányzó alkatrészeket meg majd össze kukázom innen-onnan. Aztán ami kimaradt alkatrész meg megpróbálom eladogatni.
Hátha lenne még belőle egy "Keveset futott, női tulajdonostól, megkímélt, törés mentes kocsi"
Vagy ez már annyira gatya, hogy nem éri meg vele foglalkozni? Inkább adjam el alkatrésznek?
Nem lenne már tökéletes és ha még egyszer törne akkor nem lenne annyira biztonságos.
Törésmentes kocsi tuti nem lesz belőle mert egyből kiszúrják hogy a festékréteg vastagság nem azonos mindenhol.
Alkatrészenként add el. Úgy jársz a legjobban.
Ez így elsőre GTK-nak tűnik.
Sérült a kormánymű is ha agyastól ment ki a kerék,sőt, a bal első kihajtás is, ezen keresztül kapott egyet a váltó is, deformálódtak az oszlopok, millió környéki összeg lenne a javítás.
Azt nem is említve hogy sosem lenne az igazi, plusz meg sem térülne amit ráköltenél.
Ebből már sosem lesz autó, futómű is tropa és kasztni is csavarodott valószínűleg. 2 autóból egyet csinálni pedig igazi rémálom, ha azzal valaki csattan garantált a halál. Gondolom ezt nem szeretnéd a saját lelkiismereted rovására írni.
Motorból, hátsó füőműből, belső térből, motorokból, elektronikából, stb.. még egész jó pénzt tudnál kihozni alkatrészként ellenben, csak idő amíg minden elmegy.
Az 1millió így egymillió ahogy most van. Ha hozzá kell nyúlni az erőátvitelhez, esetleg nagyobbat kapott a váltó és komoly gondja van akkor duplázódhat is.
Plusz törötten nem 4millió az értéke, hanem 2,5 körül mozog, bárhogy is van összerakva. Persze lehet belőle nemdohányzó női tulajtól sérülésmentesen kategória is, de az meg szar ügy ha kiderül.
# 5
Ezt nagyon remélem te sem gondolod komolyan. Életbe nem lesz olyan gyűrődési zónája egy öszvér sufnitunning gépnek, mint a gyárinak. A gyárban sem csak úgy hasraütésre alakítják ki azokat az elemeket, amiket összeheggesztenek!
Konkrétan mi a problémád?
Nézd meg az alkatrészárakat, add hozzá a munkaórákat, és rá fogsz jönni hogy stimmel az összeg.
Abban is van igazság hogy a húzatott karosszériaelemek nem érik el a sérülésmentesek szilárdságát, bár azt hogy "ha azzal valaki csattan garantált a halál" én így nem jelenteném ki, valóban meg lehet csinálni jóra is.
Ha akarod írok egy tételes listát neked az összegről, az úgy jó lesz? Vagy Te mindenkinél jobban tudsz mindent és mi hülyék vagyunk gyárilag?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!