Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Ebből a törött kocsiból...

Ebből a törött kocsiból anyagilag, hogy szállhatnék ki jobban?

Figyelt kérdés

Van egy Audi A6-osom.

2007-es, 3.0 V6 TDI, Quattro, Tiptronic, full-full extra


Rommá törtem sajna.


Ami biztos csere:

Első lökhárító, bal első lámpa/index, hűtő, motorháztető, bal első sárvédő, bal első ajtó, bal tükör, bal küszöb, bal első negyed, első szélvédő.

Bal első kerék agyastól szakadt ki.

Vezető és utasoldali légzsák nyílt. Valamint két oldal légzsák.


Amit javítani kell:

Bal A és B oszlop elment. Nem nagyon csak egy picit.

Bal hátsó ajtót és sárvédőt lakatolni és fényezni kell.


Motor és fő részei épek!


Arra gondoltam, hogy hozok be Németből donornak egy ilyen szintén törött kocsit aminek lehetőleg a másik fele tört aztán a kettőből lesz egy. A hiányzó alkatrészeket meg majd össze kukázom innen-onnan. Aztán ami kimaradt alkatrész meg megpróbálom eladogatni.

Hátha lenne még belőle egy "Keveset futott, női tulajdonostól, megkímélt, törés mentes kocsi"


Vagy ez már annyira gatya, hogy nem éri meg vele foglalkozni? Inkább adjam el alkatrésznek?



2013. febr. 3. 17:41
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:

Nem lenne már tökéletes és ha még egyszer törne akkor nem lenne annyira biztonságos.


Törésmentes kocsi tuti nem lesz belőle mert egyből kiszúrják hogy a festékréteg vastagság nem azonos mindenhol.


Alkatrészenként add el. Úgy jársz a legjobban.

2013. febr. 3. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:

Ez így elsőre GTK-nak tűnik.


Sérült a kormánymű is ha agyastól ment ki a kerék,sőt, a bal első kihajtás is, ezen keresztül kapott egyet a váltó is, deformálódtak az oszlopok, millió környéki összeg lenne a javítás.


Azt nem is említve hogy sosem lenne az igazi, plusz meg sem térülne amit ráköltenél.

2013. febr. 3. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
Nincs ezzel baj .Meg kell javítani,de felesleges másik autó .Mert ami kell néhány elem az van az itteni bontókban is,és alkatrész is.Ezért nem vennék még egyet donornak biztos.Akkor inkább menj ki és hozz kintről ami kell. Itt inkább a kaszni munka nagyobb,de az is megoldható,sok ilyen kocsi fut az utakon. Húzató padra kell majd rakni ,mm pontosan helyre raknak mindent.Nagyon szépen meg lehet csinálni őket.
2013. febr. 3. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Ebből már sosem lesz autó, futómű is tropa és kasztni is csavarodott valószínűleg. 2 autóból egyet csinálni pedig igazi rémálom, ha azzal valaki csattan garantált a halál. Gondolom ezt nem szeretnéd a saját lelkiismereted rovására írni.


Motorból, hátsó füőműből, belső térből, motorokból, elektronikából, stb.. még egész jó pénzt tudnál kihozni alkatrészként ellenben, csak idő amíg minden elmegy.

2013. febr. 3. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
2-es akkor inkább herdálja el fillérekért a 4millás gépet. 1m rákölt és újra jó! Vannak olyan autok,hogy 2db ból lettek összerakva.Törés után.A másik dolog ,hogy laikus ember azt gondolja ,hogy 1 autót az egy nagy tömör vasból faragnak ki. Pedig ugyan olyan hegesztési technikákkal rakják össze őket ,kisebb darabokból mintha sérülésből javítanák fel. Nézz meg 1 oktató filmet ,hogyan készül 1 autó.A kasztni legalább 25-30 nagyobb méretű alkatrészből van össze hegesztve ill csavarozva. Ugyan azon a pontokon oldjuk a kötéseket és cseréljük az új elemekre.Szerkezetileg és mechanikailag nincs semmi eltérő a gyári és a javítót között,ha kellő odaadással dolgozik a szaki. Inkább a korrózió védelem ,az nincs kellőképp elvégezve.
2013. febr. 3. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Az 1millió így egymillió ahogy most van. Ha hozzá kell nyúlni az erőátvitelhez, esetleg nagyobbat kapott a váltó és komoly gondja van akkor duplázódhat is.


Plusz törötten nem 4millió az értéke, hanem 2,5 körül mozog, bárhogy is van összerakva. Persze lehet belőle nemdohányzó női tulajtól sérülésmentesen kategória is, de az meg szar ügy ha kiderül.

2013. febr. 3. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
26%

# 5


Ezt nagyon remélem te sem gondolod komolyan. Életbe nem lesz olyan gyűrődési zónája egy öszvér sufnitunning gépnek, mint a gyárinak. A gyárban sem csak úgy hasraütésre alakítják ki azokat az elemeket, amiket összeheggesztenek!

2013. febr. 3. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
70%
Figyu én nem vitázok veled. Te egy laikus hozzá nem érő ember vagy.Tudod mindenki maradjon a kaptafánál! Te itt osztod az észt állandóan ,azt hiszed mindenhez értesz a számító gép mögül Pedig azt szokták mondani aki mindenhez ért nem ért semmihez!!!!!!!!!.Már láttam itt másik kérdésben is ,hogy jönnek itt a festékmérős válaszokkal,az is már lefutott dolog rég megvan az ellenszere,hogy ne tudd meg a javítást! A kérdezőnek meg azt javaslom,hogy igazi szakembereknél érdeklődjön ne itt!!!
2013. febr. 3. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
A gyári alkatrész az nem a gyárban készűl, vagy mi?????????
2013. febr. 3. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
69%

Konkrétan mi a problémád?


Nézd meg az alkatrészárakat, add hozzá a munkaórákat, és rá fogsz jönni hogy stimmel az összeg.


Abban is van igazság hogy a húzatott karosszériaelemek nem érik el a sérülésmentesek szilárdságát, bár azt hogy "ha azzal valaki csattan garantált a halál" én így nem jelenteném ki, valóban meg lehet csinálni jóra is.


Ha akarod írok egy tételes listát neked az összegről, az úgy jó lesz? Vagy Te mindenkinél jobban tudsz mindent és mi hülyék vagyunk gyárilag?

2013. febr. 3. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!