A mi nap Budapesten forgolódtam egy 40 tonnás kamionnal és egy budapesti autós rá ált a dudára és ku*va anyázott de ez mindenhol így van ezek a nagyvárosiak (tisztelet a kivételnek) hova sietnek ennyire hogy nem tudnak segíteni?
najó, azért a kamionos szállítmányozást nem kell piedesztálra emelni. vasúttal, vagy vízi úton is lehet szállítani dolgokat, sokkal olcsóbb, környezetkímélőbb.
a rendszerváltás előtt nem mindent kamionnal vittek, csak olyan helyre, ahol nem volt vasút vagy hajózási lehetőség.
a romlandó árut talán érdemes közúton szállítani, de egy számítógépet vagy más non-food terméket pazarlás.
ezért persze nem a kamionosok a hibásak, hanem az, aki kitalálta, hogy ezt a szállítmányozási módot kell preferálni.
"vasúttal, vagy vízi úton is lehet szállítani dolgokat, sokkal olcsóbb, környezetkímélőbb." Az olcsóbb nem feltétlenül igaz, ha időben és árban jobb lenne, mint a közúti fuvarozás, akkor nyilván jóval több áru mozogna vasúton és kevesebb közúton, mint most.
Amit meg mindenki elfelejt, vasút/iparvágány nagyon nincs mindenhol. Magyarországon gyakorlatilag a fogyasztási cikkek 100%-a közúton mozog belföldön, itt abszolút nem versenyképes a vasút ( belföldi terítőfuvarozásban máshol sem).
A dudálás az nagyon megy, de az kb. olyan a bunkó autósoknál, mint az ugatás a kutyáknál. Kb. az IQ-juk is akkora lehet, mint egy kutyának.
Elvileg a dudát lakott területen belül csak veszélyhelyzetben szabad használni, ezen kívül van 1-2 helyzet, amikor el lehet fogadni jogosnak. De a duda leginkább az agresszivitás kifejezése mostanság.
Nem csak Budapesten van ez így egyébként. Legutóbb Bécsben dudáltak rám, mert a kettővel mellettem lévő sávba akartam besorolni, de először csak az eggyel mellettem lévőbe sikerült, és azután megálltam, hogy be tudjak menni a következőbe (turistaként nem ismerem Bécset, és teljesen másfelé ment az a sáv, csak az utolsó pillanatban vettem észre). Nem volt semmiféle veszélyes helyzet, éppen akkor indult mindenki, de a mögöttem lévő nem bírt 10 másodpercet várni, neki dudálnia kellett (pedig valószínűleg sejthette, hogy külföldi vagyok a rendszám miatt).
http://www.youtube.com/watch?v=DDfaLwuWorE
mielőtt írtok, ezt nézzétek meg ;) ezekután fikázgassátok a kamionosokat
Azért ki ne találjuk már, hogy a kamionos a valóságban fontosabb hivatás, mint az orvos, a rendőr és a tűzoltó együttvéve...
Persze, fontosak, mert részei a rendszernek - ahogy mindenki más. De ENNYI. Se több se kevesebb.
Ez a videó különösen hatásvadász. Mindjárt csinálok egy ilyet, hogy milyen lenne a világ 4 hétig:
- Az ELMŰ dolgozói nélkül
- A SOTE betegápolói nélkül
- A magyar internetes gerinchálózat karbantartói nélkül
- A pékek nélkül
stb....
Elárulom, mindegyik legalább akkora gondot okozna, mintha nem lennének kamionok....
Aki meg feljebb azt írta, hogy jajj ha szegény nem tudja hol a legközelebbi körforgalom akkor nyugodtan forduljon meg a dupla záróvonalon 15 perc alatt... Bakker, EZ A MUNKÁD! LEGYEN NÁLAD TÉRKÉP VAGY GPS! Főleg manapság, mikor egy 5.000 ft-os telefonban is van GPS.
"Persze, fontosak, mert részei a rendszernek - ahogy mindenki más. De ENNYI. Se több se kevesebb." Ez így igaz. Viszont a pékeket nagyjából senki nem b@sztatja, vagy az elmű dolgozóit, ellentétben a közúti fuvarozás mindig is elég nagy kereszttűzben volt, egyrészt a szigorú szabályozások és ezt ellenőrző hatóságok miatt, másrészt az átlagembertől sem hallasz sok jó a szakmáról..
"EZ A MUNKÁD! LEGYEN NÁLAD TÉRKÉP VAGY GPS! Főleg manapság, mikor egy 5.000 ft-os telefonban is van GPS."
Sok esetben sz@rt sem ér, a sima mezei igoban és hasonlókban nincs jelezve sem a magasságkorlátozás sem súlykorlátozások. Arról nem is beszélve, hogy ha azon az útvonalon , ahol alapesetben közlekedhetnél, ott épp közmű javítás van, és kiépítenek egy nem megfelelő terelést, akkor ugyanúgy gond van.
Magyarország ilyen tekintetben is eléggé állatorvosi ló esete sajnos.
Vegyél már nekem olyan telefont 5000.-ért amin van GPS.
Ha nem lenne 4 hétig kórházi ellátás pék stb. Ember! ezekhez is mind kamionok szállítják a lisztet, a kórházakba a gyógyszereket, műszereket,. Soroljam még?
Ne haragudjon az akit megsértek, de egy k*rva kis személyautós gyíkf*szú üljön már be egy kamionba aztán próbálja ki milyen szar helyzetek vannak, aztán próbálja megoldani. Komolyan a sok madár idejön leugatni a másikat, akinek igaza van.
Én Pesten álltam NÉZTEM A TÉRKÉPET! félreálltam nem zavartam senkit,mégis egy autóból kipattant egy ember, odajött feltépte az ajtót és neki állt pattogni. Szóval aki még nem vezetett 40 tonnás kamiont az fülét-farkát behúzva kussoljon a pics*ján. Köszike!!!!!!
1., Még ingyen is kapsz 1 év hűségre olyan telefont, amiben GPS van
2., Továbbra is ez a munkád, ha az IGO nem jó vegyél olyat, ami JÓ!
3., A kamionosnak pedig a pék süti a zsömlét amit reggelizik és az orvos írja fel a nyugtatót. Te ugyan úgy megdöglesz nélkülük, mint ők nélküled. Ezt kéne már megérteni, hogy a kamionos is csak a rendszer része, se nem fontosabb se nem elhanyagolhatóbb, mint bárki más
4., Nagyjából senkit nem érdekel a nyűgöd, hogy milyen stresszes a munkád, ne itt vezesd le a fusztrációidat. Ha nem bírod vállalj mást, menj el péknek, orvosnak, űrhajósnak... Ha meg nem értesz semmihez akkor - hogy téged idézzelek - kussolj és ülj a p*csádon a kamionban. Köszike.
@16
Navteq Transport térképeken jelezve van a magasság és sok egyéb (pl. hány tonna felett behajtani tilos, stb...). Ilyet kell rárakni egy mezei gps-re oszt' annyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!