Az autóiskolás oktatóm azt mondta, hogy már egy ideje nem gyártanak olyan kuplungot, amit "el lehet égetni". Akkor ezek hogy működnek?
Figyelt kérdés
Csak, mert magyarázta, hogy ezeket már nem lehet elégetni, hanem csak megszakítani. Magyarázott valamit, hogy van némi rugalmasságuk is, ezért nem olyan könnyű azt sem, de sok minden nem maradt meg.
Valaki leírná? :S
2011. márc. 23. 22:05
1/4 anonim válasza:
Leéghetetlen kuplung nincs, max csak olyanok amiket nehéz leégetni. A mostaniakat ha nem szándékosan próbálod, már nem nagyon lehet leégetni.
2/4 anonim válasza:
Ahogy az első is írja olyan h leégethetetlen nem létezik. Biztosan fejlődnek az anyagok, de a mai tömeggyártásban készülő autóktól nem kell ennyire eldőlni, azok úgysem kapnak kevlár vagy szinterkuplungot, vagy hasonló szinvonalú alkatrészeket.
3/4 anonim válasza:
A mai kuplungokat is le lehet égetni. Ha sokáig csúsztatod, ugyanúgy tönkremegy a súrlódóbetét. Csak ma már a hosszú csúsztatás és a lökésszerű terhelések nem csak a kuplungtárcsát végzik ki, hanem az új mumust, a DMF-et vagy kettőstömegű lendkereket is (már ha van).
4/4 anonim válasza:
Ez egy marhaság. Ahol súrlódás van, ott hő keletkezik. Ha túl sok hő keletkezik, akkor meg valami megég. Csodák nincsenek. Egyébként meg ha fenntartja ezt az állítását, akkor mondd meg neki, hogy nem hiszed el, és csak akkor ha saját magad megtapasztalod, szóval szeretnéd kipróbálni az ő autóján :P
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!