Sok repülőgép függőleges vezérsíkja miért van megtörve?
Figyelt kérdés
Ha aerodinamikailag ez jobb, akkor a többségé miért nincs?szept. 21. 13:47
2/5 anonim válasza:
Úgy érted miért ferde?
Mert kiváltja a vízszintes vezérsík funkcióját is.
Nem jobb, vagy rosszabb mint a többi konstrukció, hanem más. Ezeket rendszerbe tervezik, ahol a többi aerodinamikai elem is belehegedül a végső hangzásba.
3/5 A kérdező kommentje:
Most utánanéztem (tudom, ezzel kellett volna kezdenem), ezt dorsal finnek hívják, bár a funkciója most sem tiszta.
szept. 21. 16:28
4/5 anonim válasza:
A "dorsal fin" a függőleges vezérsíkot (vagy hátúszót) jelenti.
A vízszintes meg "ventral fin". Ami hasúszót is jelent. Ezek a gép stabilizálásához kellenek.
Itt egy cikk konyhanyelven zanzásítva.
Ereszd rá a google fordítót, ha angolul nem igazán érthető.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm, megpróbálok megbirkózni vele, talán majd a google fordítót is igénybe veszem.
szept. 21. 18:48
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!