Az üzemanyagáron miért kell ennyit rugózni?
A közúti árufuvarozás esetében van valamennyi hatása, mert minden termék árára hatással van..
A személygépkocsi forgalom esetében viszont nem értem a hőbörgést, meg az árstop is indokolatlan volt szerintem. A személyautó egy luxuscikk, kényelmes és rugalmas közlekedési forma, de attól még luxus hogy sokan tévesen alapszükségletnek tartják. Aki nem akar gyalogolni, biciklizni, tömegközlekedni, az fizessen piaci alapon az üzemanyagért.
"Ha valakinek van több millió forintja autót venni, fenntartani,tankolni, akkor ki tud venni egy albérletet is abban a városban ahol dolgozik, nem kötelező mucsaröcsögéről ingázni minden nap."
Annyiba nem kerül egy kocsit fenntartani, mint amennyibe egy albérlet 4 fő számára.
#14 Az megvan,hogy a munkáltatók nagyrészét állják az utiköltsegnek, de az albérletnek nem?!
Azokkal akkel példálózol, hogy elvannak kocsin nélkül, azok meg vagy nagyvárosban laknak, vagy életükben ki se mozdultak a falujukból.
Kicsit unalmasak már a végelathatatlan rinyálásaid, amiben megakarod magyarázni, hogy minek nekünk autó! Semmi jogod beleszólni más életébe,hogy mivel közlekedik és mire költi a pénzét!
"csak már unom, hogy az állam korlátozás nélkül tömi a zsebét másoknak az én káromra is"
A benzin árának 46%-a az adó. Nem az állam adja, hanem az állam veszi el az autósoktól.
A benzinárstop esetén se az adótartalom csökkent, hanem a benzinkereskedő cégeket kötelezték rá, hogy alacsony haszonnal, egyes kis forgalmú falusi vállalkozások kimondottan veszteségesen árulják a benzint. (Ennek jó eséllyel az is volt a célja, hogy a kis kutak csődbe menjenek, és a MOL forgalma növekedjen.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!