Milyen a ponyvás munka kamionsofőrként? Jót is hallottam róla meg rosszat is, nektek mi a véleményetek?
#20 főleg amikor szemetet visznek, még kötözd is le (csak nem értem mi a fsznak), és majd lerakodás után meg még fél óráig söprögesd a pótkocsit mert tele van lehullott szeméttel, ugyan ez van amikor szalmabálát viszel :D
De azért amikor TV-ket meg autógumit kell vinni az meg azért elég nyugis, kinyitod a két ajtót, rátolsz a rampara és addig malmozol amíg készen nem lesznek. Csak sajnos ez qrva ritka meló, és egyik cég sincs aki CSAK ezeket csinálja, vagy ha van is akkor kb annyi hogy egy kezemen megtudom számolni.
#21
Én már nagyon-nagyon rég óta keresek olyan lehetőséget ami dobozos pótkocsis munkavégzés lenne, de az a baj, hogy nagyon kevés cég használ ilyet és akinek van az sem fixen. Szóval az időm 90 százalékában ugyanúgy szopnák a ponyvással......
a dobozos pótkocsis munka nagyon jó, csak sajnos itt Európában nem divat.
egyszer volt szerencsém külföldön kb 8 hónapot csak dobozzal dolgozni.
imádtam, csak jött a covid és elbaszódott az egész
Ponyvás melónál én az autóiparozást szeretem.
Rámpán raktak-szedtek, kötni nem kellett csak végzárózni. Ponyvázás csak akkor fordult elő amikor elromlott a rámpa :D
Viszont ilyen retkes építőanyagozást, vas/hulladékszállítást biztos nem csinálnék.
#24: Kivéve, amikor süllyesztett rámpa van és békázhatod fel az árut :D
Egyébként a dobozos sem akkora álommeló, reflektálva az előzőkre. Hozzánk rendszeresen küldenek ponyvás helyett dobozosakat, aztán akkor megy a matekozás, hogy hiányzik az a pár centi a falvastagság miatt, aztán nem fér be az áru...
#28: Nyilván elmondhatod az interjún, hogy nem rakodsz. Nincs ezzel gond, amíg fix fuvarok vannak olyan helyen, ahol ez nem téma.
Akkor van gond, ha nem állandó rakodóid vannak és egy EXW fuvart kell megcsinálnod. Akkor néztek egymásra a targoncással, amíg a főnököd nem szól, hogy márpedig rakodni fogsz.
#30
Én meg mondom, hogy márpedig nem fogok :D
Így megy már 3 éve, így is marad.
Egyetlenegy alkalom volt mikor a targoncás elkezdett ezen hisztizni, mondtam neki, hogy akkor viszontlátásra. Kiálltam a cég elé.
2 óra múlva ugyanaz a srác jött, hogy állhatok rámpára :)
Nincs benne se a munkaköri leírásomba, hogy rakodnom kell (az árurögzítéses duma van csak benne).
Nem fogok itt vitatkozni, sem bizonygatni az igazam. Egyedül az az elszomorító, hogy a legtöbb sofőr kollégát mennyire egy utolsó csicskának nézi sok munkáltató.
És itt most nem az egyszer-egyszer előforduló békázásra gondolok. Hanem arra amikor rakodómunkásnak használják a sofőrt. Például a bolti áruterítéses cégek, ott már szinte komissiózni is a sofőrnek kell, de ha szakmabeli vagy akkor tudod Te is ezeket, nem kell koptatnom a számat/billentyűzetet.
Sok srác 1 fizetésért lát el 2-4 munkafolyamatot.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!