Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Milyen a ponyvás munka kamions...

Milyen a ponyvás munka kamionsofőrként? Jót is hallottam róla meg rosszat is, nektek mi a véleményetek?

Figyelt kérdés

2021. nov. 4. 16:26
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:

#10

Székesfehérvári cég volt, onnan indultam és nemzetközis meló volt.

2022. jan. 1. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:

#11: Akkor nem. Képzeld el ugyanezt a melót, amikor BP agglomerációban kell megcsinálni ezt a kört, napi 1x, 20 km-re. Az milyen jól fizet...


#10

2022. jan. 1. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:

A ponyvás és az autószállítós meló a legszarabb ebben a szakmában (meg rövidtávon a hűtőzés).


A ponyvát már leírták.


Autószállítón a fülke mérete a kisebbik gond, de császkálhatsz belvárosokban azzal a túlméretes szarral, a márkakereskedésekbe. Emellett a felrakodás/lerakodás is valami mocskos sz*r.

Autószállítón én csak egy faja melót lennék hajlandó (azt is jó sok pénzért) elvállalni, vannak azok akik a gyárakból/lerakatokból a kikötőkbe hordják az autókat, na mondjuk az egy elég csókos meló.


Rövidtávú hűtőzésnél, meg rakodómunkásnak kellesz nem sofőrnek. Nem is nagyon találnak embert bolti áruterítésre, nem véletlenül.

2022. jan. 23. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 anonim ***** válasza:

#13 csak egy ellenpelda, a Bandur es Fia kft hutozik belfoldon, szal viszonylag rovidtavu melo, tescoznak es ott annyit kell rakodni hogy kinyitod a hatuljat. Vagyis en ezt lattam egyszer, meg masok is mondtak. Na meg azok a hollandok,belgak meg nemetek a legfullosabb tuningolt kamionokkal, alt mind hutozik de farmergatya meg ing, 100% hogy nem rakodnak es azert ezek nem azok a naciok akik tobb ezer km-es fuvarokat csinalnak…


Ha nincs rakodas, nincs raklapcsere, akkor a legjobb szerintem a hutozes. Habar ha elektromos bekaval kell rakodni, amelyikre ra is lehet allni, akkor az sem valami megerolteto dolog, itt magyarban van keg ez a pumpalos hidraulikus szarrakas kezi targoncazas

2022. jan. 23. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 anonim ***** válasza:

#14

Írtam is, hogy a bolti áruterítős rész a sz*r. Az ilyen napizós szutykolások valami borzasztóak. Nem kell feltétlen több ezer km-es fuvarokra gondolni. Már egy magyar-osztrák pálya is toronymagasan jobb, mint a Lidl, Penny és társai.


A Bandur is úgy hirdeti az állásokat, hogy békával kell rakodni, de nem dolgoztam náluk, szóval ezt nem tudom.

2022. jan. 23. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 anonim ***** válasza:
#15 furcsa mód nyugaton ez egy teljesen elfogadott dolog. Úgy értem nyugaton a napizós munkában rengeteg a rakodás, néha még pumpálóssal is, DE azok 8-9 órát dolgoznak, aztán mennek haza, és annyi pénzt kapnak mint aki 4 hétig 0-24 kint él a kamionban uniózás címszó alatt :D Úgy már kicsit más lenne a helyzet itthon is, de amíg szaros 200 meg 300 ezrekkel szúrják ki az ember szemét, meg 30 éves klíma nélküli fos technikákkal, ja meg nem beszélve arról hogy ne is autóplyázz mert drága inkább menj a bundás utakon, így már én is azt mondanám hogy menjetek az anyátokba
2022. jan. 23. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 anonim ***** válasza:

#16

Mindig azt mondtam a pályakezdő kollégáknak, hogy egyből irány nyugat, ha ezt szeretnék csinálni és mellette vágynak egy minőségi életre is.

Menjenek el egy olyan céghez ahol felveszik pályakezdőként lehetőleg magyar betanítással (Gartner Ausztria, Transalliance Francia, Reining Hollandia stb, stb).

Kint vannak, betanulnak + megtanulják az ottani nyelvet és 1 év után lehet dobbantani "ekte" osztrák, német, holland vagy kinek mi tetszik céghez.

A magyar szarakodásokra szerintem felesleges időt pazarolni.......

2022. jan. 23. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 anonim ***** válasza:

#17 en ugyan most nemet cegnel dolgozok, de nekem nagyon hianyzik a nagybetus kamionozas, amikor egy munka 1000+ km-es, amikor sosem rakodsz ugyan azokon a helyeken, es bejarhatod a fel vilagot :/ nyugaton ugye ez abszolut nem divat, a nemzetkozizes is max a szomszed orszagig megy.


Szoval azert a keleti cegeknek is van elonye, de sajnos tul sok a negativ :/


Egyszer mondjuk lattam egy norveg kamiont ausztriaban, meg svajcit magyarorszagon, nyugati berert a “keleti” munkakor, ez lehet a legjobb :D

2022. jan. 24. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 anonim ***** válasza:

#18


Ízlések és pofonok. Én például a fix körfuvaros rendszert szeretem. Kamionnal nem szeretek "kirándulni" :)

Fix körfuvarokat általában gyárak rendelnek, olyan helyekre kell járni ahova a kamion való. Nincsenek szűk szarakodós, szenvedős magáncímek.

Dolgoztam olyan cégnél ahol állandó építőanyagoztunk, magánházakhoz kellett beállni a kamionnal. Volt olyan körbecsengettem a fél utcát, hogy kicsodáé a fehér autó, mert nem tudtam tőle befordulni, egyáltalán nem hiányzik.

2022. febr. 5. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/31 anonim ***** válasza:
A normál szárazpótkocsi a legalja.
2022. ápr. 16. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!