Hogy lehet valaki Máv-állomásfőnök?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
KTMF elég régóta nincsen.
Széchenyi István Egyetemnek hívják, de állomásfőnöki pozícióhoz nem kell egyetemet végezni.
Amúgy el kell menni forgalmásznak, és megmászni a ranglétrát.
Állomásfőnök nem lesz úgy senki, hogy benyit az ajtón, és hello én vagyok az új állomásfőnökötök.
Rengeteg gyakorlatot tapasztalatot kell szerezni a forgalom területén és ezt nem 1 év alatt szerzi meg az ember. Egy sima fővonalon pártízezer ember életével játszol mindne nap, minden szolgálatban, azért nem adják a kezedbe csak úgy :)
Nem véletlenül van, hogy az állomásfőnökök mind 50 körüli korosztály emberei akik nem ma kezdték a szakmát...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
35-40 éve, (kmk idején) is kb. 100 alkalmazott tartozott egy Állomásfőnök irányítása alá, tehát igen régen lehetett minden kisebb állomásnak külön főnöke.
2000-es években friss diplomás is megpályázhatta ezt az állást,
jelenleg hivatás?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem ma nincs forgalmi vizsgája a fiatalabb állomásfőnököknek.
Akár még az F1-F2-sem köteles ismerni... az ÁVU-t nyílván igen.
Felelőssége sem terjed ki a közvetlen vonatforgalomra.
Gazdasági, humán ügyi irányító.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Utolsó ugye nem gondoltad komolyan...?
Az F1-F2 kis túlzással a takarítókon kívül mindenkinek kötelező olvasmány a vasútnál...
Vicces lenne ha úgy adna ki rendelkezéseket hogy nem ismeri a jelzési utasítást... Ehhm...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
TÉVEDTEM.
F.2. sz. biblia
1.25. pontja szerint alábecsültem a követelményt és a jogkörüket.
Bocsánat!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Hátszél is kell hozzá.
Én is így lettem.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!