Az új üzleti repterek nagyobb, más funkciújú elrendezésűek lesznek mint pl egy füves sport repülőtér?
Sajnos - szerintem - nem lesz semmi abból a 4-5 repülőtérből!
Az országban jelenleg van 5 nemzetközi repülőtér, amiből érdemben Ferihegy és Debrecen működik üzletszerűen, a többi (Pécs, Győr, Balaton) évek óta vegetál! Aztán van még 3 egyéb, nyilvános repülőtér (Siófok, Fertőszentmikós Nyíregyháza). Nyíregyháza a harmadik legnagyobb forgalmú polgári repülőtér Ferihegy és Debrecen után!
A jelenlegi állás szerint: a kormány meg akarja venni a Ferihegyi repülőteret is, és a Debreceni Nemzetközi Repülőteret is!
No, ha ezeket megveszik, akkor ezeket fel kell ujjítani... Gyakorlatilag ez a két reptér bonyolítja le az egész ország polgári légiforgalmát!
Ezekre kéne a pénz, de nem hiszem, hogy lesz is rájuk!
A megígért 5 reptérre is nagyon nagy szükség lenne, de a kérdés: hol, miért és miből??? Belföldi repülés nincs és nem is lesz, csak nemzetközire lehet tervezni.
Sajnos egy normál forgalmú (nemzetközi) reptér, mint pl. Debrecen nem csak abból áll, hogy egy betoncsík, meg 2 raktár és kész... Kell oda meteorológia, biztonsági, rendészeti, határőrizeti, egészségügy hivataltól kezdve a vámon, a tűzoltóságon keresztül nagyon-nagyon sok minden!
És akkor még nem beszéltünk a reptér technikai szükségleteiről, a pályakatbantartástól a hóekéig, a jégtelenítéstől a madárriasztásig, a radarállomástól a wc-s nénikig az üzemanyagtöltőtől a csomagkezelésig sok mindenről...
Hol lesz erre pénz??? (bár lenne!!!)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!