Egyetértenél azzal, hogy a magyar autópályákon 175- vagy akár 200 km/óra legyen a megengedett legnagyobb sebesség, és aki ezt a legcsekélyebb mértékben is átlépi, arra hétszámjegyű bírság legyen kiszabva?
Ignisem van. Elvileg mennie kellene 160-170 körül. Lehet, megy is, de én 140 környékén már nem érzem jól magam benne. Ne gyertek azzal, hogy az 40-nel sem komfortos. Tudom. De ahhoz képest nem.
És sok olyan kocsi van, ami hasonló és nemigen lesz leváltva mostanában.
Kint a No limit helyeken nem tudom, hogyan van megoldva, de a KRESZ-ben vannak olyan járműfajták, amelyek legfeljebb max. 80-nal mehetnek pályán. A 130 is már nagy különbség.
Emberek. Majd ha jártok kint Németországban, akkor mondjátok a sok sablon szöveget.
Az út kelet Németországban röviden fős. Mint az M0, szétrázza a valagad. Nem véletlenül van korlátozva a sebesség. Persze bejössz csehek felől, utána Drezda után egy jó darabig nincs korlát.
😂😂😂
Szerintem az életben nem vezetett 150 felett 1percnél hosszabban, akinek gond a korlát.
Átlag autó ilyeneket nem bír, na de nem a motor, hanem egyszerűen csak kisodródik majd egyszer.
2014 Renault Laguna 178(208) paci.
Bőven tudok vele menni, sőt, összes 2.0 TDI Audi el, BMW, mercit mind elhagyom vele, de nem kényelmes a 160as tempó vele.
Figyelni kell milliószor jobban.
130al pedig elcsordogálsz egész nap.. és ezt egy 208 lóerős autóval mondom, amit nem én tankolni 😁
24es
Ahogy mondod.
Amúgy tévhit van itt, sokan azt hiszik, hogy azért kell a korlátlan autópálya, hogy tempomat 230al elmenj Münchenből Berlinig úgy, hogy el sem veszed a gázt. Ez nem lehetséges, mert egyrészt igen, van forgalom, és úgy tudsz haladni, hogy ha kivág eléd a román trailer 90el, akkor 90re kell fékezz, de utána feltudsz gyorsítani 230ra 1 perc alatt. Ezzel az átlagtempódon tudsz javítani. Pont azért kellenek ezek a klasszikus autópálya döngetők (Audi A6 nagy motorral, BMW-k, stb), mert ez az állandó lassítas gyorsitás nagyon megterheli a féket, és komoly motorerő kell, ott a 2.0 dízelek már elvéreznek.
Es igenis tartható a nagy átlagtempó a német autobahnon, tehát átlagtempó, nem hogy végig 200al mesz lassítás nélkül. De erős autó kell, hogy igazán kitudd használni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!