Az oktatók miért nem tanítják meg hogyan kell gázfröccsel visszaváltani?
#8 Szintén lomha autóval járok, egész pontosan egy 1.4-es, 60LE-s F Astrával, aminek a 100km/h elérése önmagában nagy szám, előzni pedig csak méretes lendülettel lehet. Mindemellett jelentős gyakorlatom van a gázfröccsös visszaváltással, de közúton ezt még sosem éreztem szükségesnek, hiába a lomha autó. Ha ránt az autó, akkor az azt jelenti, hogy tégla lábad van és nem tudod rendesen használni a kuplungot, hanem csak leugrasz róla. Ha szépen normálisan engednéd fel, akkor nem rántana, mert a szinkrongyűrűknek lenne ideje tenni a dolgukat, de ha te 0.1 másodperc alatt ráb*szod a kuplungot, akkor ne is csodálkozz rajta, ha a motor ellenkezni fog.
Amúgy #2 voltam.
Én írtam, hogy 18 év alatt egyszer sem kellett. Aztán rájöttem itt közben, hogy ha nem is sokszor, de gyötörtem telepakolt és leharcolt Buhánkát erdészeti úton, ott ha visszaváltásnál nem adtam
gázt mellé, akkor átharaptam a kormányt, olyat bólintott:)
De fogalmazzunk akkor úgy, hogy a nagy többségnek nincs szüksége erre a tudásra Magyarországon, így kimarad a tanmenetből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!