Milyen módszerekkel lehet csökkenteni a fővárosi utakon áthaladó forgalmat?
- Dugók vannak
- Egyre többen használnak alternatív közlekedési formát (tömegközi, kerékpár, roller stb)
- Mégis növekszik az autók száma
Felmerülő alkérdések:
- Mik az okai annak, hogy ennyien sokan járnak BP-n?
- Mik vezettek oda, hogy emellett döntöttek?
- Milyen alternatívát lehet találni?
- Miért nem ezeket keresik, az emberek?
Megoldási javaslatokat is várok, nem baj, ha nem kivitelezhető rövid távon. Új ötletek, új ismeretek miatt írtam ki a kérdést (és mert másik topiknál ebbe az irányba ment a beszélgetés, ami ott nem volt előnyös, itt meg teret lehet adni neki - köszi.)
Kérek kulturált vitát a témában. Érdekelnek az álláspontjaitok.
Ezt most komolyan kérdezed? Ennyire főváros centrikus ország, mint Budapest, nem sok van még. Egyrészt földrajzilag ilyen, másrészt minden, de minden út odavezet, ezáltal az átutazók is átmennek Budapesten, mint pl én, ahogy írtam korábban.
És akkor itt válaszolnék a korábbi kérdésedre is, hogy mikor megyek át Budapesten, és mikor nem: reggel 7től kb olyan 10ig, és délután 2től olyan 5-6 óráig. Azonkivül bármikor bemegyek. De volt olyan is, hogy reggel 7 után értem az M0 letérő közelébe, és a google maps azt javasolta, hogy menjek át a városon, mert valami giga baleset volt az M0-án. Persze iszonyú forgalmat terelt ez be a városba, de ahhoz képest egy óra alatt átvergődtem magam, az M0-án álltak vagy 3 órát akkor, olvastam a hírekben.
Át utazást megértem. És köszi az idősávokat, így már van értelme. Bár ez ellentmond az előzőnek, hiszen adott 2 sávban járhatatlan a város.
A költözés már következmény.
#37 Veszprém pont hulla csöndes :)
A "minden" ellentéte az egy kivétel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!