Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Milyen módszerekkel lehet...

Milyen módszerekkel lehet csökkenteni a fővárosi utakon áthaladó forgalmat?

Figyelt kérdés

- Dugók vannak

- Egyre többen használnak alternatív közlekedési formát (tömegközi, kerékpár, roller stb)

- Mégis növekszik az autók száma


Felmerülő alkérdések:

- Mik az okai annak, hogy ennyien sokan járnak BP-n?

- Mik vezettek oda, hogy emellett döntöttek?

- Milyen alternatívát lehet találni?

- Miért nem ezeket keresik, az emberek?


Megoldási javaslatokat is várok, nem baj, ha nem kivitelezhető rövid távon. Új ötletek, új ismeretek miatt írtam ki a kérdést (és mert másik topiknál ebbe az irányba ment a beszélgetés, ami ott nem volt előnyös, itt meg teret lehet adni neki - köszi.)


Kérek kulturált vitát a témában. Érdekelnek az álláspontjaitok.



2021. febr. 15. 18:29
1 2 3 4 5
 11/42 anonim ***** válasza:
47%
A Budapesten forgalomba helyezett autók száma lett ~+25.000.
2021. febr. 15. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/42 anonim ***** válasza:
47%
Megnéztem, pontosabban +26.000 (2018-ra a fővárosban regisztrálva).
2021. febr. 15. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/42 anonim ***** válasza:
50%

"Megnéztem, pontosabban +26.000 (2018-ra a fővárosban regisztrálva)."

Igen és ez mit is mond el a 2020-as évre vonatkoztatva?

Másrészt mennyi a fővárosban regisztrált autók közül az, amennyit nem a fővárosban használnak?

2021. febr. 15. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/42 anonim ***** válasza:
Vajon mit jelent a további évekre vonatkozóan? Talán azt, hogy 2019-ben már "csak" ötezret (irónia). A tendencia a lényeg, az meg látszik, ha ebből 2000 érdi is...
2021. febr. 15. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/42 anonim ***** válasza:
73%

Elkerülő utak városon belül és kívül (M8, M0, Galvani körút, Hungária körút felfejlesztése a münchen Mittlerer Ring példája alapján, esetleg egy alagút az M1/M7 és M3 között.


Tömegközlekedés fejlesztés:

Elővárosi vasutak, Kelenföld-Nyugati föld alatti összekötése, Hévek város alatti összekötése


P+R parkolók.


Kerékpáros infrastruktúra fejlesztése


Majd az erősebben szennyező autók kitiltása...

2021. febr. 15. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/42 anonim ***** válasza:
62%
Én a keleti országrészben élek, és gyakran autózok külföldre (Németország főleg, de ez mindegy). A reggeli és délutáni csúcsokat leszámítva az M3-ról hamarabb átérek az M1-re Budapesten keresztül, mint az M0-son, és ugye változatosabb, mindig megcsodálom Budapestet ilyenkor. Na amíg hamarabb átérek Budapesten, mint az M0-án, ne mondd már, hogy annyira problémás a közlekedés a városban.
2021. febr. 15. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/42 anonim ***** válasza:
Olyan szempontok is vannak, hogy nyáron nem javasolják a kint tartózkodást a szennyezett levegő miatt Budapesten. De azért dugó is előfordul nemegyszer. Ki merre megy.
2021. febr. 15. 20:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/42 anonim ***** válasza:
50%

"Vajon mit jelent a további évekre vonatkozóan? Talán azt, hogy 2019-ben már "csak" ötezret (irónia)."


Nagyokos, tendencia, 2020-ban. :-) Közben történt egy és más, híreket szoktál olvasni?

2021. febr. 16. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/42 anonim ***** válasza:
23%
Szoktam. Nyugodtan írd le, hogy mire gondolsz.
2021. febr. 16. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/42 A kérdező kommentje:

Nem tudom, mi ez a lepontozás! Egy ember lett jelentve, de ő elmebeteg és akinek komoly problémája van, de nem képes kommunikálni.


P+R terjedhetne! Az jó lenne :)

M1/M7, M3 és M0 rendszeresen be van állva. :(


#19:58 Reggeli és délutáni csúcs az, amikor legtöbben közlekednek. Te mikor mész ezen a szakaszon? Csak hogy életszerű legyen a magyarázatod! Ugye, ez a lényeg! Enélkül nem ér semmit, amit írtál.

2021. febr. 17. 08:46
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!