Azért vannak sokan az M0 déli szektorában, mert a balkániak nem hajlandók autópályát építeni?
Figyelt kérdés
Eddig mindig belső okokat jelöltek meg az M0 zsúfoltságának okaként. Pedig szerintem az is fontos szerepet játszhat, hogy még a Róma-Bukarest vagy Madrid-Bukarest útvonal is Budapesten keresztül megy (Google szerint). Ez pedig nem a mi hibánk; annak az útvonalnak Horvátországon és Szerbián keresztül kéne mennie.2020. szept. 28. 00:43
11/11 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Az ENC-nek nem az a lényege, hogy nem kell megállni, hanem az hogy más díjszabás van, ha ENC-t használsz."
Persze, az ENCre más a díjszabás is, viszont a külön ENC sávokon a fizetőkapukat kikerülve tudzs átmenni..
Ha lett volna annyi eszük, hogy a kijelzőt és a vevőt a bódé elé és nem mögé teszik, akkor simán 30-40km/h-val lehetne átmenni a kapukon ( mint anno a kamionos kapukon Szlovéniában)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!