Posta biztosító nem akarja kifizetni az okozott kárt, szerintetek mit tegyek?
Balra nagy ívben kanyarodott, én szemből egyenesen haladtam. Nem adott elsőbbséget, koccantunk. Hátul sérült a bal kerék felett a lemez, kicsit a felni is. Elismerte a felelősségét.
Van egy szerelőm, aki intéz mindent, de azt mondja, hogy nem fizetik ki a kárt, pontosabban a lemez javítását igen, de pl. a felnit csak 50%-ban, a díszcsíkot 30%-ban, meg ilyenek. Állítólag törvény így szabályozza az 5 évnél öregebb autóknál. Az enyém 13 éves. Szerintetek igaz ez? Váltsak szerelőt vagy reklamáljak a Posta biztosítónál?
Hé, kérdező! ne támadd meg azt, aki válaszol a kérdésedre!
Vagy használt alkatrész, vagy beszállsz pénzzel az eredeti állapot visszaállításába.
"A Posta biztosító kárfelmérője nettó 80e Ft-ra becsülte a kárt. Az egyik szerelő meg 243e Ft-ra. Ez nagyságrendi eltérés."
Az autó jelenlegi értéke (sok éves) alapján a kár arányos része a 80ezer Ft.
Az autó megjavítása (alkatrészek, munkadíj) meg 243 ezer Ft.
"Gondolom mind a kettő át akar vágni."
Mindkét összeg reális, senki nem akar átverni
"Csak nem tudom mit kéne tennem ahhoz, hogy valami arany középúttal megoldjam. Fizetni nem akarok egy petákot sem."
Arany középút nincs, legfeljebb, ha a 80ezer Ft-ot költöd csak az autóra, és egy csomó mindent nem javít meg a szerelö. Ha nem akarsz fizetni, akkor csak ez a lehetöség van. Csak akkor az autód nincs rendben - de ha neked ez a jobb, akkor ne költs rá semmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!