Motorcsere az adott tipusban nem létező motorra. Megvalósítható a papírozása? (Lent részletesen)
Kpm nél meg kell indokolni és kérni átépítési engedélyt.
Meg kell terveztetni. Meg kell valósítani. Végül szemlére kell vinni a kocsit és ha nem felel meg kidobtál egy valag pénzt az ablakon.
Biztos, hogy nem a Bravo/Brava padlólemeze azonos a Marea-val?
A nagy gond a vizsgával, hogy legjobb tudomásom szerint az NKH (Mivel a KPM megszűnt vagy 15 éve) már gyártói szakvéleményt kér az átépítéshez, és ezt a legritkább esetben adják ki!
De van egy kollégám, akinek az 1,2-es benzines kasznijában 1.5 TD motor van. Évek óta "Deák igazolvánnyal" műszaki vizsgázik az autó, csak igazoltatáskor nem szabad járva hagyni a motort!
XD
Kb. Árakat tudnátok írni?
Körübelül ezek az olasz autók vannak egy padlón:
Alfa Romeo 145
Alfa Romeo 146
Alfa Romeo 155
Alfa Romeo GTV
Alfa Romeo Spider
Fiat Bravo
Fiat Brava
Fiat Coupe
Fiat Marea
Fiat Tipo
Fiat Tempra
Lancia Dedra
Lancia Delta 2
Mivel a KPM megszűnt vagy 15 éve
Hát persze.
"2007-től a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH)"
#Spricc2:
Egészen pontosan 1987 december 18-án szűnt meg a KPM (Közlekedési és Postaügyi Minisztérium) ugyanis attól kezdve Közlekedési Minisztérium volt a neve! Tehát tévedtem 26 éve és néhány hónapja nincs KPM!
:D
Ehhez képest még él a köztudatban mint az SZTK.
A KPM az 1949-ben létrejött Közlekedés- és Postaügyi Minisztérium rövidítése, amelyből 1983-ban aztán Közlekedési Minisztérium lett.
Most akkor melyik az igazi....?
nekem a motorcsere a lényeg
sok pénzért hivatalosan is papírozható.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!