Friss jogosítványommal kötelező kitennem a T-t a kocsi hátuljára, vagy csak ajánlott? Ha kötelező akkor mennyi ideig kell ott díszelegnie?
Nem tudom mi a baj ezzel, én is ezt csinálom.
Kirakom üresbe ha látom hogy piros van, hátha sikerül repülőrajttal elkapni a zöldet...
23:14-es vagyok.
Már miért lenne ez feltartás? Feltartalok attól hogy hamarabb odaérj a piroshoz és ugyanúgy ott rostokollj? Az én fogalmaim szerint az a feltartás, ha valakit az előrejutásában akadályozok. Itt erről nincs szó, max 100-200m-es szakaszon, utána a piros miatt ígyis úgyis meg kell állni, tehát sokat nem nyom a latba az, hogy addig padlógázzal gyorsulunk, vagy szépen csurgunk.
És hogy miért csinálom? Rendkívül egyszerű: a kocsim rengeteg benzint eszik, és ahol csak tudok, ott spórolok. Spórolok az üzemanyaggal, a fékkel.
Egyébként az hogy zöld után nem 50-el mész, hanem mondjuk 70-el akarsz száguldozni, és beragadsz mögém, megint csak - már bocs - de nem az én bajom. A szabály 50et ír elő, a sünök akár már 51-re is mérhetnek (jó a gyakorlatban nem így van, de elvileg megtehetik). Tehát mindaddíg amíg 50el megyek, a feltartásnak még csak a gondolata sem merülhet fel. Az hogy te szeretnél 70-el menni ott ahol 50-el lehet, az egyéni szoc. probléma. Ha elintézed hgoy kitegyék a 70-es táblát, én is fogok annyival menni, mert jobban szeretek 70el menni mint 50-el, de a szabály az szabály. És itt most ne arra gondoljunk, hogy megrögzött minden szabályt ész nélkül betartok. Elég ha ne adj isten baleset van. 70-el menve 50-es szakaszon, már bőven súlyosbító körülmény.
előző vok.
Egyébként kedves 15:43-as ha fizeted nekem a lámpáig padlóval gyorsulunk és a motorfékes vezetés közötti kb. 0.5-1 literes fogy. különbséget, nagyon szívesen gyorsulgatok a lámpáig.
Azaz nem, mert veszélyes. Nyomod a gázt mint a hülye, aztán meg a féket mint a hülye, és imádkozol hogy meg tudj állni. Ha éppen nem jön össze (olajfolt, tócsa, jégdarab) akkor meg szépen beleszállsz az előtted állóba. Nem beszélve arról, hogy ha esetleg mentő jön vagy bármi van, motorfékkel lassítva még mindig több esélyem van bármilyen manővert végrehajtani, mint az álló kocsisor előtt X méterrel padlófékezve.
Egyébként ajánlom neked is egyszer ezt a motorfékes dolgot, nem olyan rossz móka ám. Főleg amikor már a harmadik zöldnél gyorsulod le azt a kocsit, amelyik előtte már cikázva előzgetett mindenkit és álló rajttal indul a pirostól. És hiába 100LE különbség ide, 100le különbség oda, egy mozgó járművel egy álló nem tudja felvenni a versenyt, legalábbis nem 50km/h-s limitnél.
"A szabály 50et ír elő, a sünök akár már 51-re is mérhetnek (jó a gyakorlatban nem így van, de elvileg megtehetik). "
Nem mehetnek rá, a törvény enged 10százalékot, tehát az 50-es táblánál 55-tel vígan elporoszkálhatsz:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!