Előfordulhat e a jövőben, hogy a biciklihez is kelleni fog jogosítvány?
Biztosan nem.
Ez csak pár tirpák kretén agymenése, akik a budapesti/nagyvárosi futárokból indulnak ki.
Kezdjük azzal, hogy a kormány ha bevezetné akkor is nagyon problémás lenne, mivel a Bécsi egyezmény tiltja. Annyit nem ér, hogy felrúgjak ezt is. Innentől eleve eldőlt.
De további érvek:
-Minimálisan csökkentené a szabálytalanságokat. Azon kisgyerekek, akit a szülei nem ajtótól ajtóig zsilipelnek minden hova az autóval, már ovis korukban megtanulják, hogy a piros az tilos. Felnőtt korukba mégsem tartják be. Érdekes autóval is tojnak a szabályokra, hiába vizsgáztak.
-Ahogy a 2. komment is írja, nem csak budapest létezik a térképen, ahol a kerékpár a legtöbbek szemében sporteszköz, hanem vannak vidéki emberek, akik ezzel napi szinten közlekednek.
Valahogy nem tudom elképzelni, hogy az amúgy is teltházas KRESZ vizsgákra jeletkezik öreganyám, (55 éves, napi szinten kerékpározik), tömegközlekedéssel eljut órák alatt a vizsgahelyre, és ott végig csinál egy vizsgát.
És amúgy mit tartalmazna a vizsga?
Mennyivel lehet tekerni kerékpárúton, és a villamos azon eseteit, amik csak akkor állnak elő, ha elromlik a lámpa?
miért nem azt kérdezted, hogy rendszáma mikor lesz a bringáknak, és a segédmotoroknak?
Többet érne, mint a kreszvizsga.
És mit oldana meg? Semmit.
Minden nap legalább 4-5 piroson (nem narancsárágán!) áthajtást, záróvonal átlépést, gyalogos ledudálását a zebrán stb. veszek fel a fedélzeti kamerával, amit autósok tesznek. Motorosok jobbról előzése, záróvonal mintha nem is létezne.
Egyik sem különb, de ezeknek van jogsijuk. (Többnyire).
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!