Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Régi bmw = szivás?

Régi bmw = szivás?

Figyelt kérdés
NFS Mostwantedből nagy álmom a bmw M3... láttam hogy milyen árakban mozog és hát nem hiszem h lensz annyi pénzem igy szemezgettem a bmw 325i 1989-es évjáratával. Szerintetek, főleg aki bmw-t hajt, nagy szivás egy ennyi idős autót venni? Nagyon álom autó a körlámpás bömös, és 1,5-2m még lenne rá, csak kérdés utána ugyan ennyi lesz-e a javitása... :/ Vagy inkább hagyjam a fenébe?

2019. júl. 8. 20:22
 1/8 anonim ***** válasza:
41%
Igen, szívás. Ettől függetlenül vedd meg, legalább saját bőrödön tapasztalod. Egyszer vagy fiatal, ha ilyenkor rögzülnek benned ezek az élmények abból tudsz leginkább tanulni.
2019. júl. 8. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

2 milla egy 30 éves autóért?

Ezt te se gondolod komolyan.

2019. júl. 8. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
90%
nfs most wanted nem szívás,ha nem egy m3-at veszel,hanem egy 316i-t 318i-t vagy 320d-t amire ráírod,hogy M3 meg lefested olyanra amilyen a játékban volt.Egy M-es bmw mindig is szívás volt és az is lesz,maga egy jól karbantartott kisebb motoros,teljesen tömeg hétköznapi régi bmw viszont nagyon jó társ tud lenni,nekem is az van már 2015 óta és szinte semmi baj nem volt vele!1,5-2 millából vegyél egy patika e46-ot kis motorral és járj vele.
2019. júl. 9. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Tud szívás is lenni, meg nem is.

M3-at ne akarj, ha nincs rá kellő anyagi keret, meg mondjuk nem vagy autószerelő :D. Mert az csak szívás. Azok nem elsődleges, mindennapi autónak vannak kitalálva. 5000 km-enként hordhatod szervizbe... (Lehet kicsit túlzok...) De azokat simogatni kell. Nagyon. Ott nem elég a 15 ezres olajcsere, meg az évi 1 szerviz.


A nem M-es BMW-k az más tészta. Én személy szerint rühellem az összes ilyen pudva BMW-t ebben az ársávban a tulajdonosaikkal együtt, mert 90%-a suttyó paneli hülyegyerek, aki 2 év alatt összespórolt ennyi pénzt, ül a 700 ezret érő 318i-ben, de azt hiszi hogy valami 500 lovas luxus-sportverdában ül. És akkor megy a dirty diesel, BimmerBitches, meg a levillogás, de megelőzni nem bír mert amúgy csak 120 LE a szar ami alatta van. Nyilván van kivétel is, azoktól előre is elnézést.


Amit az előző hozzászóló írt, hogy matrica, meg M-es logó, meg a többi szar... Ezzel csak tetéznéd a jelenséget amit imént leírtam :D Nincs is annál nevetségesebb, amikor egy """"M""""-es BMW-ből felhörren a sornégy, vagy a szaros kerregő dízel, de hátul meg ott a 4 kamukipufogó, meg az M logó. Ne csinálj ilyet. Gáz...


Amúgy meg 2 millióért 30 éves autót? Hát nemtudom...

Annyiért már kapni 10-15 éveseket is, az legalább felszerelt. A 30 évesekben van 2 ülés meg egy kormány azt csókolom.

Ha nagyon kell a BMW logó a kocsi elejére, vegyél valami 2005 körüli 3-asat benzinmotorral. Mondjuk 325/330i, az még élményt is nyújt. Ilyen 316 meg 318-akat amiket magyaráz az előttem szóló... Hát... Minek? Kérdem én. Akkor már legyen benne valami normális motor. Mert hogy a 318i nem fogja azt hozni, amire neked kell, abban biztos lehetsz...


Alapjában véve nem a BMW-vel mint márkával van bajom. Ugyan ez a véleményem a többi 20-25 éves autókról és a "de én elgalább német prémiumot hajtok mert megtehetem "tulajdonosaikról. Aztán nincs 100 ezer forintjuk otthon...


Üdv,

Egy Mercis.

2019. júl. 9. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Ha nem elírás és tényleg '89-es E30-at akarsz akkor egy patent autóra még kevés is lesz a 2 milla.


Az E30 alap esetben nem szívás, viszonylag egyszerű és megbízható technika. Ott az a szívás, ha rohad márpedig az olcsó E30-ak rohadnak.

Egy jó állapotú E30 325 mondjuk coupe az ma is szép autó, ha tényleg rendben van - és az értéke már csak nőni fog.


Ha elírtad és 1999-est akarsz: az E46 sem vészes, igaz jóval bonyolultabb, mint az E30. 2 millióért már teljesen vállalható E46-ok vannak, de akkor már 325 helyett legyen 330.

2019. júl. 9. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Így van, patika E30 325i (amit érdekes megvenni) nem jön ki 2 millióból.

Egyébként viszont az már műtárgy, nem közlekedési eszköz, hanem gyűjteményi darab amit vétek használni.

2019. júl. 10. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Lusta voltam elolvasni az előttem kommentelők válaszait, de leírom én is a tapasztalatomat. 1997-es BMW E36 328i kabrióm van, és a válaszom: igen. Szívás.


Annyit érdemes tudni, hogy az alkatrészek árai, és a karbantartás maga arra az emberre lett szabva, aki anno 10-20 milliókért megvette ezeket az autókat, és nem arra, aki ma 1-2 millióért veszi. Én a sajátomat egy évig szinte napi használatban tartottam, el is vitt majdnem egy milliót egy év alatt - pedig nagyon szép állapotú, ismert múlttal rendelkező, nem vészesen sokat futott, satöbbi.


Ezeket az autókat csak annak "éri meg" megvenni, aki kifejezetten ilyet szeretne, és a technika miatt imádja. Nagyon jó őket vezetni, nagyon lehet őket szeretni, sokkal jobban, mint az újabb változatokat - de nagyon lehet őket utálni is, amikor több százezres számlát nyújt be a szerviz. Ha magad szereled, az alkatrészek akkor is prémium áron vannak, már amelyiknek a minősége is jó. Rosszat venni bele pedig nem éri meg - akkor már nem is BMW, nemde? :)


Magyarul: ha kész vagy évi 500-600 ezreket költeni rá, és még benzinre is (hathengeres BMW 9.5-10 liter alatt nem tud fogyasztani átlagban), akkor gyerünk. Én vettem mellé egy napi használatra való olcsóbb járgányt, így már nem borít nyomorba. :)

2019. júl. 12. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

E36 tulaj here. Igen szívás. Hatalmas. De megéri.


Ha kész vagy arra hogy sokat kell vele foglalkozni és van hogy szabadságod rámegy akkor hajrá. Egyik legjobb döntés amit meghozhatsz.


He erre nem vagy kész akkor felejtsd el. Életed legrosszabb döntése lenne.

2019. júl. 15. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!