Új autó hibás elemek, mi a teendő?
Sziasztok!
A napokban vettem egy új autót, viszont pár nappal később észrevettük, hogy néhány elem nem illeszkedik rendesen. Jeleztem a szalonnak telefonon a problémámat, s közölték, hogy ez nem tartozik a garanciális javítások közé. Jövőhéten megyek be személyesen. Mivel tudok érvelni? Mivel próbálhatnak meg átverni? Jogszabály, bármi jöhet. Azért szerintem elég egyértelmű a helyzet, de nem vagyok tapasztalt sajnos a rutinosokkal szemben. Köszönöm.
Átvételkor elvileg át kellett volna nézni az autót. Amíg nem gurultál vele ki a kapun, addig kellett volna jelezni.
Ha csak valami karosszéria patentot kell megigazítani, akkor lehet hogy jófejségből ingyen megcsinálják, a visszatérő ügyfél reményében. Vagy legfeljebb elkérnek érte 5000Ft-ot.
Előfordulnak ilyenek. Nálam a lökhárító illesztésénél látszik ráeső fényben hogy nem tökéletes az illesztés. Elég bosszantó egy több mint 7 milliós autónál, de pont a fentiek miatt eszembe se jutott emiatt reklamálni. Mivel nem feltűnő, nekem is időbe telt míg észrevettem, megpróbálok együtt élni vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!