Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Új autó hibás elemek, mi a...

Hellospring kérdése:

Új autó hibás elemek, mi a teendő?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

A napokban vettem egy új autót, viszont pár nappal később észrevettük, hogy néhány elem nem illeszkedik rendesen. Jeleztem a szalonnak telefonon a problémámat, s közölték, hogy ez nem tartozik a garanciális javítások közé. Jövőhéten megyek be személyesen. Mivel tudok érvelni? Mivel próbálhatnak meg átverni? Jogszabály, bármi jöhet. Azért szerintem elég egyértelmű a helyzet, de nem vagyok tapasztalt sajnos a rutinosokkal szemben. Köszönöm.



2019. jún. 16. 12:55
 1/3 anonim ***** válasza:

Átvételkor elvileg át kellett volna nézni az autót. Amíg nem gurultál vele ki a kapun, addig kellett volna jelezni.

Ha csak valami karosszéria patentot kell megigazítani, akkor lehet hogy jófejségből ingyen megcsinálják, a visszatérő ügyfél reményében. Vagy legfeljebb elkérnek érte 5000Ft-ot.

Előfordulnak ilyenek. Nálam a lökhárító illesztésénél látszik ráeső fényben hogy nem tökéletes az illesztés. Elég bosszantó egy több mint 7 milliós autónál, de pont a fentiek miatt eszembe se jutott emiatt reklamálni. Mivel nem feltűnő, nekem is időbe telt míg észrevettem, megpróbálok együtt élni vele.

2019. jún. 16. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Átvételkor kellett vona rendesen megnezni. Amugy milyen típus?
2019. jún. 16. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Milyen elemek , kárpit vagy lemezek ajtók ?
2019. jún. 16. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!