Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Kicsomagolás után hibás a...

Kicsomagolás után hibás a rendelt TV. Mi a teendő, hogy kicseréljék?

Figyelt kérdés
Az ipon.hu -ról rendelt tv képernyője be van törve, ezt a kicsomagolás után vettem észre.(Persze amikor hozta a gls futár akkor nem lehetett kibontani, ugyanis nem minden webáruház által kötött futári szolgáltatási szerződés engedi meg a termék kibontását a szállításkor, ezt utólag tudtam meg) Mi a teendő a kicseréléssel kapcsolatban? Elfogadják a 3 napos csere iránti kérelmet? Vagy használjam a 14 napos elállási jogot? Ezt lehet felhasználni hibás termék esetén? Vagy garanciálisan visszaveszik és cserélik? Melyik lenne a legcélszerűbb??? Válaszotokat előre is köszönöm!

#képernyő #iPon #TV #rendelt tv
2018. dec. 2. 13:43
1 2 3
 1/26 anonim ***** válasza:
Az ügyfélszolgálat mit is mondott?
2018. dec. 2. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/26 anonim ***** válasza:
Nehez lesz bizonyítani mikor tört meg
2018. dec. 2. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/26 A kérdező kommentje:
Tegnapi nap 12.01 szállították ki. Mai nap 12.02 vasárnap zárva az üzlet. Holnap fogom felhívni őket
2018. dec. 2. 14:04
 4/26 A kérdező kommentje:
Mégis valami bíztatót tudnátok mondani? (mellékesen lefotóztam a sérülést, meg a csomagolás sértetlenségét is)
2018. dec. 2. 14:06
 5/26 anonim ***** válasza:
Az elállási jog nyilván sértetlen termékre vonatkozik, ez ebben az esetben nem áll fent, tehát csak csere jöhet szóba. Azonban először is alaposan át kell (kellett volna) nézni az ipon szerződési feltételeit.
2018. dec. 2. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/26 A kérdező kommentje:
Nyilván erről a dologról nem tudtam hogy nem minden webáruház köttet olyan szerződést a futárszolgálatokkal amelyben kijelentik hogy kibontható a csomag átvételkor. Viszont a garancia életben van 1 évig valószínű az is megoldás lehet? Bár az elég hosszadalmas eljárás nem? Holnap remélem készségesek lesznek és kicserélik a hibás terméket.
2018. dec. 2. 14:29
 7/26 anonim ***** válasza:
Garancia csak gyári meghibásodásra szól
2018. dec. 2. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/26 anonim ***** válasza:
Itt csak a bolt joindulatara szamithatsz, majd ird le mi volt
2018. dec. 2. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/26 anonim ***** válasza:
A garancia mint olyan szerintem csak üzemszerű meghibásodásra vonatkozik. Itt inkább valamiféle "hibás teljesítés" jellegű dologról lehet beszélni. A kérdés az, hogy a cég a betört képernyőt mennyire tekinti lehetséges szállítási/csomagolási hibának.
2018. dec. 2. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/26 A kérdező kommentje:
rendben leírom majd mindenképp. Ez elég patt helyzetnek tűnik. remélem minden jól alakul
2018. dec. 2. 14:45
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!