Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Kicsomagolás után hibás a...

Kicsomagolás után hibás a rendelt TV. Mi a teendő, hogy kicseréljék?

Figyelt kérdés
Az ipon.hu -ról rendelt tv képernyője be van törve, ezt a kicsomagolás után vettem észre.(Persze amikor hozta a gls futár akkor nem lehetett kibontani, ugyanis nem minden webáruház által kötött futári szolgáltatási szerződés engedi meg a termék kibontását a szállításkor, ezt utólag tudtam meg) Mi a teendő a kicseréléssel kapcsolatban? Elfogadják a 3 napos csere iránti kérelmet? Vagy használjam a 14 napos elállási jogot? Ezt lehet felhasználni hibás termék esetén? Vagy garanciálisan visszaveszik és cserélik? Melyik lenne a legcélszerűbb??? Válaszotokat előre is köszönöm!

#képernyő #iPon #TV #rendelt tv
2018. dec. 2. 13:43
1 2 3
 11/26 anonim ***** válasza:

"Viszont a garancia életben van 1 évig valószínű az is megoldás lehet?"

Nem, mivel a garancia sérülésre /törésre/ nem vonatkozik.

2018. dec. 2. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/26 A kérdező kommentje:
Szóval azt mondjátok hogy nem valószínű hogy garanciális a probléma?
2018. dec. 2. 14:51
 13/26 A kérdező kommentje:
De akkor itt tényleg csak a jóindulatuktól függ hogy cserélik e? Ezt hogy teheti meg egy cég.. felháborító bele se gondol az ember
2018. dec. 2. 14:53
 14/26 anonim ***** válasza:

Még korai felháborodni..

Amúgy még mindig azt mondom, alaposan végig kell nézni az áfsz-t, és azt is ki kell deríteni, hogy volt e külön felszólítás valahol leírva az átvétel előtti csomagbontására és a termék sértetlenségének ellenőrzésére.

2018. dec. 2. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/26 anonim ***** válasza:

Vicces, hogy még nem is mondott semmit az üzlet, te meg már fel vagy háborodva.

Különben is: ha a futár előtt kibontod, mi lenne más? Lenne most tévéd? Nem. Visszaadta volna a pénzedet? Nem. Akkor meg?

Várd meg szépen a hétfőt, beszélj a bolttal, és majd ha a kulturált hangnemű reklamációd után nem az történik, amit szeretnél, akkor kezdj felháborodni.

2018. dec. 2. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/26 anonim ***** válasza:

Nem értem hogy jön ide az ipon. Őket marhára nem érdekli hogy törött a cuccod. Se nem veszik vissza, se nem cserélik. Ez van. Velük megszűnt a garanciás jogviszonyod. Pénzért viszont megjavíttathatják, ha akarják, és ha van rá annyi pénzed.

A futárszolgálattal vedd fel a kapcsolatot. Bár gyanítom, hogy aláírtad a papírt, amin az áll hogy sértetlenül átvetted. Semmi jóra ne számíts. Ez az ígyjárás tipikus esete.

2018. dec. 2. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/26 anonim ***** válasza:

15: "ha a futár előtt kibontod, mi lenne más?"


Pl annyi, hogy jegyzőkönyvet vesznek fel és tanú jelenétében kerül rögzítésre, hogy a termék az átvétel idejében már sérült volt. Onnatól kezdve nem kérdés, hogy a vásárló jogosult a cserére.

2018. dec. 2. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/26 anonim ***** válasza:

16: Ne röhögtesd már ki magad.. neki semmi dolga a futárszolgálattal! Ő a termék vásárlásával az iponnal került szerződéses kapcsolatba és rajta keresztül intézheti a termékkel kapcsolatos fogyasztói jogait.

Azért ne vigyük már be az erdőbe teljesen szerencsétlen kérdezőt..

2018. dec. 2. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/26 A kérdező kommentje:
17/18 -as válaszoló olvasd végig az egészet mielőtt osztod az észt! Épp hogy a futár nem engedte kibontatni a csomagot mivel nem áll a szerződésében az ipon-al hogy kilehtne bontatni a csomagot érkezéskor. Másrészt igazatok van még fel sem hívtam őket, de egyes oldalakon amiket írnak róluk hasonlós esetről.. meg ezt találtam még: 7. § * Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
2018. dec. 2. 17:58
 20/26 anonim ***** válasza:

"17/18 -as válaszoló olvasd végig az egészet mielőtt osztod az észt! Épp hogy a futár nem engedte kibontatni a csomagot mivel nem áll a szerződésében az ipon-al hogy kilehtne bontatni a csomagot érkezéskor."



És?? Ez most melyik válaszomat érvényteleníti szerinted?

2018. dec. 2. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!