Kicsomagolás után hibás a rendelt TV. Mi a teendő, hogy kicseréljék?
Figyelt kérdés
Az ipon.hu -ról rendelt tv képernyője be van törve, ezt a kicsomagolás után vettem észre.(Persze amikor hozta a gls futár akkor nem lehetett kibontani, ugyanis nem minden webáruház által kötött futári szolgáltatási szerződés engedi meg a termék kibontását a szállításkor, ezt utólag tudtam meg) Mi a teendő a kicseréléssel kapcsolatban? Elfogadják a 3 napos csere iránti kérelmet? Vagy használjam a 14 napos elállási jogot? Ezt lehet felhasználni hibás termék esetén? Vagy garanciálisan visszaveszik és cserélik? Melyik lenne a legcélszerűbb??? Válaszotokat előre is köszönöm!2018. dec. 2. 13:43
22/26 A kérdező kommentje:
Köszönöm, igen ezt én is megtaláltam, leír benne mindent, 3 napon belül kötelesek cserélni
2018. dec. 2. 21:43
23/26 anonim válasza:
"leír benne mindent, 3 napon belül kötelesek cserélni"
És a javítás árát kiszámlázni.
24/26 A kérdező kommentje:
Egyelőre azt kérték tőlem hogy küldjek több fotót. Valakinek tapasztalata hasonló velük?
2018. dec. 3. 18:46
26/26 A kérdező kommentje:
Írták hogy küldjem vissza a terméket, jön is majd a futár érte. És majd intézik az ügyet, remélem mihamarabb.
2018. dec. 4. 20:46
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!