Az igaz, hogy az elektromos autókban egyàltalán nincs kuplung és sebváltó?
Kivétel egy-két ősrégi, autónak nem is nagyon nevezhető jármű, abból a korszakból, amikor még Kína csak ismerkedett az elektromos autó gyártással. Na azokban volt rendes mechanikus sebváltó, kuplung.
Hát el vagytok tévedve rendesen. Ítt van pár autó aminek van sebességváltója:
Vw up
Vw e-golf
Renault zoé
Nissan leaf
Bmw i3
Audi e-tron
Fiat 500e
Renault fluence ze
Bár van egy olyan érzésem, ti ezeknek az autóknak még a motorterét sem láttátok soha. Nemhogy a szerkezeti felépítését.
#4:
Ezekben az autókban a "váltóbot" egy kapcsoló, amivel a motor vezérlését változtatod (előremenet, hátramenet, motorfék, stb.) De hagyományos értelemben vett sebességváltó nincsen, a motor(ok) közvetlenül hajtják a kerekeket.
Milyen váltóbot?
Cvt bakker! Tudjátok ti mi az? A felsorolt autókban cvt sebességváltó van.
"Cvt bakker! Tudjátok ti mi az? A felsorolt autókban cvt sebességváltó van."
Erről tudnál valami forrást linkelni?
5#
Mi az hogy motorOK??? Te azt hiszed hogy minden villanyautóban több motor van? Meg hogy direktbe hajtja a kerekeket? Anyám borogass!
Vw e-up! 1db motor, mögötte cvt váltó, mögötte differenciálmű, majd féltengelyek. De az e-golf is ugyanígy van felépítve.
Szerintem ti azt hiszitek, hogy az elektromos autók felépítése olyan mint a tescos távirányítós játékautóknak...
8#
Ha forrást akarsz, gyere el dolgozni a győri Audiba. Pont van felvétel az elktromotorok gyártósorára. Itt majd meggyőződhetsz róla saját szemeddel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!