Motor kipufogócső átalakítása sportdobhoz?
Sportkipufogót tervezek venni 4t enduro motoromra, csak a dobot akarom, de nincs típusra való. A cső átalakítását, ha nehezebb is, csak otthon tudnám megoldani, átalakítókkal? Esetleg vannak, akik ezzel foglalkoznak? Karbit újra kéne szinkronizálni utána?
Szívesen látok tapasztalatokat, tippeket a témában ;)
Köszönöm előre a segítséget.
"..esetleg vannak akik ezzel foglalkoznak?"
Igen, vannak.
Hegesztőnek, kipufogó javítónak, karosszéria lakatosnak hívják őket.
"átalakító"?
Adott a kipufogó leömlő, ami jön a hengertől és van az általad megvásárolt sportdob. A kettőt össze kell kötni egy darab vassal ami belül lukas.
Ezt mi csőnek hívjuk :)
A csatlakozást ajánlatos valami oldható kötéssel kivitelezni.
Ez lehet
-egyszerű szorítóbilincses(két egymásba csúszó cső esetén)
- mandzsettás(duplabilincses rögzítés azonos átmérő esetében)
- csavaros(ha pl. talppal végződnek a csövek)
- ugyan ez lehet még rugóval. és/vagy tűzkarikával is kiegészítve
- ezen kívül megoldható még karimás vagy kúpos csatlakozással, esetleg rugalmas közbetét alkalmazásával.
Vagyis számtalan megoldás közül választhatsz.
Tehát a kérdés: mit hívsz átalakítónak, egyáltalán mit akarsz még átalakítani?
Azt írtad, a hegesztést majd Te, saját kezűleg megoldod.
Erre most kiderül, hogy a 32-36-51 mm-es átmérőjű csövek összekötése gondot okoz??? :(
Maradjunk az első ötletnél, mégis csak vidd el egy hegesztőhöz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!