Gyári alkatrészekből átalakítható az alábbi egyterű autók hátsó üléssora külön-külön mozgatható és állítható önálló ülésekké?
Dacia Lodgy, Fiat Dobló, Ford Connect
Ezekben az autókban -ismereteim szerint- a hátsó ülések/padok fix ülőlappal vannak szerelve, amik ugyan egyben vagy osztottan dönthetők, de sem előre-hátra nem csúsztathatók, sem a háttámlájuk dőlésszöge nem állítható külön-külön (talán egyben sem).
A francia egyterű autókban -pl. Citroen C4, Renault Scenic- láttam olyan megoldásokat, amik érdekelnének.
Ezekben az autókban az is teszik, hogy a hátsó üléssor előtt a padlólemez teljesen vízszintes és a középen ülő ember lábai is kényelmesen elférnek.
Minek kellene állítani, amikor semmelyik autóban nem állítható a hátsó úlés. Egyébként az egyterűekben pont elég hely van a lábaknak is, jóval nagyobb mint sok luxus autóban.
Alakítani meg nem lehet mert az övekkel felszerelve ez is biztonsági berendezés.
"Minek kellene állítani, amikor semmelyik autóban nem állítható a hátsó úlés."
- A fentebb említett francia autókban külün-külön állíthatók a hátsó (2.) üléssor ülései. Ugyanolyan sínes megoldással mozgathatók előre-hátra, mint az első ülések. valamelyiknél a mozgatással változtatható a hozzátartozó háttámasz dőlésszöge is.
- Azért jók ezek a megoldások, mert ha a hátsó üléssorban különböző méretű emberek ülnek, akkor mindegyik a saját kényelmi igénye szerint tudja beállítani az általa használt ülést. Illetve hosszabb út során így több lehetőség van mindig kényelmes pozíciót találni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!