Melyiket vennéd 3 évesen ezekből, ha a minél kevesebb elromlás, út széli lerobbanás lenne a fő szempont? TGE/Crafter, Daily, Sprinter, Ducato?
Miért ne lenne megbízhatóbb? Az Iveco a furgonok közt a vezér.
Ezt mondom úgy hogy 16 éve napi szinten furgonozok, futóval vagy 9 méteres trélerrel a maxi furgon után. Eddig volt a kezem alatt Daily, Sprinter, Crafter. Amit az Iveco röhögve elvisz meg elhúz, ott a Sprinter már érezhetően küzd, a Crafter meg egy hobbi kis hoki, futároknak jó, de ha rakva van, halott lesz.
A legutolsó Daily elérte alattam 4 év alatt az 1 000 000 futott km-ert, a mostani Daily 2 éve van meg, 468 000 km van benne és nincs semmi gond vele. Napi szinten járom vele Európát, mikor mit hozok viszek, 80%-ba túlterhelve megy a furgon.
Bujjál már el... Olasz trágya xD :D
Ültél te valaha kisteherautón, meg dolgoztál vele? Egy gyökérnek teljesen mindegy milyen autót adsz, bármelyiket leganézza.
Egy ipari hulladék Craftert egy 30 éves Iveco is hülyére ver. A Sprintert meg inkább hagyjuk, ha nagy súlyt kell vinni... egy vicc az a kocsi a mercedestől.
LT-vel és Sprinterrel rengetegszer megjártam Németországot (is), gyakorlatilag ugyanaz az autó a kettő, csak ugye más más motor. Az LT-ből a jó öreg 2.5 sor5-ös motorral szerelt volt 125 lóvas, 100-as tempóval a világból kimentem vele. Ez egyébként a sajátom volt. Viszont lusta volt, és kicsit a fogyasztását is sokalltam. Jártunk egy Sprinnterrel is, 313 CDI, na azt imádtam, légrugós ülés, jó fogyasztás, 130-al is ment simán ha kellett közepes súllyal. Ezért szerettem, nagyon kényelmes, kellemes volt vezetni. Aztán a Sprinterben motort kellett cserélni :DD Ekkor ugrott be helyette egy Iveco Daily. 2 kört mentem vele Belgiumba, imádkoztam, hogy egyszer érjek haza, nagyon utáltam, kényelmetlen volt nekem. Műszakilag lehet jó (bár vannak ott is bajok), de amúgy nagyon rossz volt vele menni.
Sprinterből egyébként van a régiből a 160 lovas 2.7 CDI, na az pl sosem döglik be, 1,5 milliót is kibír. Az újabbakból pedig a 180/190 lovas V6-os CDI, szintén a világból kimegy, ha a megbízhatóság a fő szempont.
Így már más, ha van is tapasztalatod vele, és nem csak hallásból mondod a dolgokat. Ez esetben vedd tárgytalannak a beszólásom.
Valahogy nekem a legjobban a Daily vált be. Azon kezdtem, aztán volt Crafter, Sprinter, 2010 utáni volt mindkettő, de egyik sem jött be.
Nekem az volt a fura a német jarganyokkal, hogyha rakva volt a gyomra, meg a hosszú treler felvolt akasztva, nem bírtak menni, nem bírták a súlyt, ugyanazt meg az Iveco a sofim motorral simán vitte. Kényelem persze, a Sprinter jóval kényelmesebb, Crafter már nem annyira.
Sajnos folyamatosan túlsullyal járok, és ott a cég is csak az Ivecot használja.
Ujkent volt az Iveco-d? Vagy használt?
Nekem mind három új 0 km-es volt ami a kezem alatt atment.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!