Gáz szerintetek egy autóba v8-as hanggenerátort tenni?
Mi a jó ebben valaki megmagyarázná? Ugyanolyan hang mint egy v8as motornak és a fogyasztás meg az autó eredetije?
Pl. egy 3.0tdi autóba láttam már hogy ilyen van.
Én január végén rakattam az autómba, 2013-as AUDI A5 3.0 TDI, 245 LE. Elótte benzines autóim voltak, hiányzott a karakteres, benzines hang. Nem azért építtettem bele, hogy többnek tűnjön az autóm, hanem hogy én élvezzem a hangot vezetés közben.
Azóta is imádom, pár gombnyomással változtathatod a hangkarakterisztikát, fordulatszámot, hangerejét a soundmodulnak, telefonos app használatával. 8 fajta hangfile közül lehet választani. Sok embert megtévesztett már, tényleg V8 benzinnek hitték hang alapján.
Autópályán például egy gombnyomás a telefonos appon kikapcsolni az active soundot, és fél másodperc sem volt a gyári hangzás visszaállítása.
Persze megkérték az árát. Ez elvileg a létező legjobb diesel hanggenerátor a piacon, a hangmodul 380.000 + ÁFA, plusz beszerelés 100.000. Cirka 580k mindennel együtt.
Aki tudja, hogy ennyit fizettem érte azok szerint nem vagyok normális. Hát van benne valami, főleg ha belegondolok hogy más ennyiért autót vesz, kicsit elszégyellem magam. Így haveroknak, vagy távolabbi ismerősöknek általában azt mondom (főleg ha tudom hogy nincsenek eleresztve) hogy 250k volt mindennel együtt... Csak néhány közeli barátom tudja az 580-at.
Amúgy rengeteg alapból is komoly autóba szerelik a tulajok, csak épp nem tudtok róla. Mikor mentem az autómért, 2 másik autó várt a beépítésre. Egyik egy páréves CLS 63 AMG volt, másik 2010-12 körüli 911. Van akinek még egy V8 biturbo AMG is kevés :D
És egy tipp ha valaki azon gondolkozik hogy szereltessen-e az autójába hangmodult: Videók egyáltalán nem adják vissza a hangzást! Kérjetek időpontot a hangmodul meghallgatására élőben, mindig van olyan demo autó amin megtudjátok hallgatni. Engem is az győzött meg mikor élőben meghallottam. Videó alapján inkább a NEM felé hajlottam.
Nem, nem olyan hogy izmos akarnék lenni és kitömöm magam. Nem egy 1.4-es 16 szelepes, 90 LE-s autóra rakattam rá.
Ez olyan hogy alapból izmos vagyok (245 LE), és felveszek egy S-es izompólót hogy nagyobbnak tűnjek. :D
Nézegettem S5-öket is, viszont az még nem fért bele a keretbe :(
Amúgy meg pl. az Audi (de más gyártók is Porsche, Maserati) a 313 LE BiTdi motorral szerelt autóit (A6,A7) gyárilag hangmodullal gyártja. Nem mondanám gáznak, vagy prolinak.
A gáz az véleményem szerint, mikor huszonéves autókon van egy kályhacső méretű kipufogó, nyitott rendszerrel. Amikor gázadásnál hang van, gyorsulás nincs :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!