Erre mit mond a sok e-autó fán? Úgy gondolom laikus "szakemberként" pont az ilyen ember szavát nem kellene felülírni, mint aki a videóban beszél. A videó lent.
Meg lehet nézni a 1990es évjáratú dízel Kadett kipufogóját, illetve az euro 5ös A4esét.... de tudom, aki annyira fanatikus az úgyis azt mondja ,hogy vagy új kipufogódob/ vég van rajta,vagy kimosták.az ilyen válasz felett bocsi,de elsiklok. :)
úgysem bírnád ki, hogy ne válaszolj :D
úgyhogy inkább jelentettem a kérdést...a válaszaidból ítélve te semmire sem vagy kíváncsi, csak valami önigazolást keresel arra, hogy okosabb vagy másoknál és provokációnak szántad :D a válaszokból ítélve úgy látszik, te állsz vesztésre.
A válasz 39%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 70%-ban hasznos válaszokat ad.
# 11/21 Időpont ma 14:07
Aha, szerintem is én állok.... :D 39%.... :D ha meg ettől neked jobb napod ,és lesz... Jelents. :) Ha attól még jobb,hogy esetleg kitiltanak. Ámen. :) Ebből látszik a nyomorult életed,hogy itt ilyen formában éled ki magad. ;) Elektroboy ...😂😂😂😂
Először is azzal kezdeném, hogy kérdező, te teljesen félreérted ezt a videót és sokan mások is. Itt csupán arról van szó, hogy mindenki extrém módon környezetszennyezőként gondol a dízeles autókra, a videóban pedig azt próbálták meg érzékeltetni, hogy a modernebb dízel autókkal szemben már nem feltételnül érvényesek ezek az előítéletek. Magyarul nem kormolnak, ettől függetlenül még mindig nagyon nem egészséges az ami hátul kijön.
Akárhogy is nézzük, nem a belső égésű autóké a jövő, de az is biztos, hogy az elektromos autók a jelenlegi formájukban maximum hobbi autóként jók, nem ezek fogják leváltani a hagyományos autókat.
Nincs hozzájuk kiépített töltőhálózat, alapból nagyon drágák, hát még azok amiknek értelmezhető hatótávuk van, ráadásul ha mindenki éjszaka otthon rádugna az elektromos hálózatra egy autót, azt a mostani hálózat 100%, hogy nem bírná. Ezeket orvosolni lehet, de nem 15-20 éven belül.
Én inkább arra gondolok, hogy valamilyen cserélhető üzemanyagcellás rendszer lesz az ami kiüti a belső égésűeket.
Próbálom követni a logikádat, de egy picit sem tettél a mondandóidba.
Tehát az elektromos autó hátránya hogy a MOL-nak nem éri meg napelemfarmokat létrehozni, nekik az olajban van a biznisz. Nem tudom hogy ez mit számít, de oké.
Erre írtam, hogy nem is kell a MOL létrehozza és szolgáltassa, majd megteszi más. Erre a válasz hogy kihez tartozik a MOL Limo? Itt megjegyezném hogy a MOL Limo autók 1/4-e elektromos.... De ennek mi köze az egészhez?
Magad ellen sikerült eddig beszélned, hiszen a MOL-tól elektromos autót is lehet bérelni függetlenül attól hogy a cég állít-e elő áramot.
Egy vicc vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!