Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Frontális balesetek? Mitől...

Frontális balesetek? Mitől bizonyulnak halálosnak?

Figyelt kérdés

hellóka mindenki .


Milyen okból kifolyólag pusztul el ennyi ember frontális ütközésben?


Mire van a bekötőöv? Ugyanis elég szép bírságot lehet fizetni ha lefüttyentenek a fakabátok öv nélkül....


1)Tehát mi történik az emberi testtel egy ütközés során

2) melyik a rosszabb, ha be van kötve, vagy ha nem?Elöl ülő két személy.

3) van e különbség a magasabb pocakú illetve alacsony kocsik között ütközés terén?

4) újabb vagy régebbi kocsik bizonyosulnak jobbaknak ezekbe?

5) ha felveszünk egy motoros sisakot, túlélhetünk bármilyen frontális ütközést?



2019. márc. 25. 14:49
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
79%

Attól lesznek halálosak, hogy utána nem észlelhetőek az életnek a jelei az áldozaton...

Ritka hülye kérdés, ritka hülye válasz...

2019. márc. 25. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
100%
Igen sot neked ajanlom ha motoros csizmat is hasznalsz
2019. márc. 25. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
100%

1. Hirtelen lassulásból adódó fizikai sérülések: törés, nyílt törés, belső vérzés.


és a fizikai behatástól érő sérülések amit pl. az összeroncsolódó autó okoz: nyílt törés, vágás, esetenként végtagleszakadás.


2. egyértelműen ha nincs bekötve.


3. van, a magasabb autók általában nehezebbek, és ütközésnél sokat számít a súly nem csak a gyűrődési zóna.


4. Ez autófüggő de az újabbak biztonságosabbak de találni régi 30 éves mercit is aminek baromi nagy eleje van, van gyűrődési zónája, légzsákok és jó nagy súlya!


Pl. egy W126-os merci jó nagy nehéz 5.6-os motorral.

Egy ilyen autó hiába 30+ éves a súly miatt alaposan le tudna zúzni egy mai pár éves kis dacia sanderot pl.


5. Ez max. a fejet a külső fizikai sérülésektől védi.

A hirtelen lassulásból adódó G erő ugyanúgy hozzányomja az agyat a koponyához.

2019. márc. 25. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
100%

1. Roncsolódik az ütközés függvényében.

2. Szerinted? Biztos gyilkolási céllal teszik be a biztonsági övet és nem a biztonság fokozása érdekében.

3. Van, ez is ütközéstől függ. (Mivel, hogyan, mennyivel)

4. Szerinted? Persze itt sem mindegy, hogy milyen régi. Régi Lada vagy pár éves Volvo 5-6 légzsákkal.

5. Szerinted? A motorosok túlélik?


Néha olyan mintha értelmi fogyatékosok tennék fel a kérdéseket.

2019. márc. 25. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:

"Pl. egy W126-os merci jó nagy nehéz 5.6-os motorral.Egy ilyen autó hiába 30+ éves a súly miatt alaposan le tudna zúzni egy mai pár éves kis dacia sanderot pl."



Legalábbis úgy gondolod.


Egyébként meg annyit tennék hozzá, hogy minden második frontális baleset elkerülhető lenne. Csak a vétlen felek is általában túl büszkék, hogy "én aztán nem veszem el a gázt, meg én nem húzódok jobbra, húzódjon le a másik". Aztán mire rájönnek, hogy komoly a baj, akkor már késő. És a frontális baleset a legveszélyesebb, a tempó is ezeknél a baleseteknél a legnagyobb.

2019. márc. 25. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:

Nézd meg ezt a videót, az egyes kérdésre rögtön kapsz választ, de az ötösre is, ha az egyes ismeretében belegondolsz:

https://www.youtube.com/watch?v=pu6C0ATYn34

2: Alapból a biztonsági öv azért van, hogy megvédjen, tehát az a rosszabb, ha nincs bekötve. De nem csak elől, hanem hátul is! Akad olyan is, hogy az öv miatt nem tudnak kimászni az égő autóból és bennégnek, de ez nagyon ritka eset. Tehát mindig kösd be magad!

3. Magasság tekintetében nem sok, de ahogy már előttem is leírták, a súly (tömeg) számít, és az, hogy mennyire képes elnyelni az ütközést az autó orra. Nyilván minél hosszabb és erősebb, annál jobb.

4. Erre is válaszoltak már, általánosságban biztonságosabbnak számítanak az újak, de akadnak kivételek is.

2019. márc. 25. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 veterán vas ***** válasza:
"...bekötőöv..." :)
2019. márc. 25. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
100%

Azért halnak meg inkább a frontális balesetektől, mert ilyenkor az ütközés energiája kétszer akkora, mintha mondjuk egy parkoló autónak mennél neki (értsd: a parkoló autó nem jön feléd).

A törésteszteknél (amiket mutogatni szoktak) általában álló akadályba vezetnek bele egy autót 50-nel. Ez kb. egy ráfutásos balesetet szimulál.

Na de ha két 90-nel haladó autó ütközik egymásnak, akkor ez megközelítőleg akkora energiának felel meg, mintha az egyik autó állna és a másik hajtana bele 180-nal. (Fénysebesség közelében nem állna meg ez az arány, de hát nem ott mennek az autók... :) )

2019. márc. 25. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
100%

Nos igen,anno Diana hercegnőnek is a tüdeje ugrott ki a helyéről.

Bevolt kötve...

2019. márc. 25. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
Hát igen, a biztonsági öv arra van, hogy az embert bent tartsa az autók biztonságos terén (talán túlélési zónának hívják). Azzal nem tud mit kezdeni az öv, ha túl nagy terhelés éri a szervezetet a hirtelen lassulás miatt.
2019. márc. 25. 23:29
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!