Hogy állsz az elektromos autókhoz? Cikk, foly lent.
Előállítása nem kicsit környezetszennyező... Mi lesz ha behal az akksi? Megy a földalá,mint a nukreálishulladék? Euro 5-6os dízeleknek minimális a károsanyag kibocsátásuk. Tényleg ennyire meglehet etetni az emberekkel bármit? Ennyire naivak?...
Én sem olvasom el a cikket, ne untass vele. Megy a vita, hogy mi a környezetszennyezőbb, dolgoznak a lobbi-cégek, kétségtelen. De azt ne akard megetetni (veled már megetették, úgy látom), hogy au Euro5-6-osaknak minimális a szennyezésük. Lófazszt! Te se legyél naiv!
Viszont arra reagálnék, hogy azt írod: "megy a föld alá".
Újrahasznosításról hallottál már? Ezek az akkumulátorok használt, működésképtelen állapotukban is sokat fognak érni, teljes mértékben visszaforgatják majd őket.
Első: ne olvasd ,de arra az egyre nem válaszoltál,hogy mi lesz a meghalt aksikkal. :) Egyértelmű megy a földalá. Ez pont elég,ahhoz,hogy megdöljön a nagy elektronikus autókba vetett hit. :) Azt pedig nem hiszem el,hogy egy euro 5os motor annyira környezetszennyező lenne, főleg egy 6os. Amiben nem csak DPF van,mint az 5ben.... Politika az egész.
"legújabbak is, esetenként a megengedett károsanyag-mennyiség többszörösét pufogják a levegőbe. " Gondolom itt a VW botrányra gondolsz... Szép próbálkozás volt ez is hogy meggyengítsék a VWt,és a hozzátartozó konszerneket,de nem nagyon jött be. Ez is politika,ami mögé nem látunk,hogy ki,és miért indította el az egész folyamatot...
Igen dízelem van. Nem ezért tettem fel a kérdést,hanem mert az emberi ostobaság határtalan. Én az autóknál pályán 130as tempónál,egy tankkal 1050-1100 kmt megyek és tankolok bele 20000 ftért. Az elektromos autó nyáron pl az e-golf 300 kmt megy el. Télen jó ha 150et főleg ha a fűtés is megy. :) Tudom kifogja magát forrni,de akkor előjön a foga fehérje is a nagy "zöld autóknak"... :)
16:48... :D
Mert újrahasznosítás nálunk ugye nincs káros anyag,és minden újrahasznosítható a végtelenségig (igen,de annyit sosem tudsz belőle újrahasznosítani,mint amennyiből újrahasznosítod)....
Aztán én ne legyek naiv.... :D
Én mindaddig hülyeségnek tartottam a ezt a témát amíg nem sétáltam végig egy kis szűk utcába ami elég forgalmas, egy kisvárosba, büdös volt és majd megpusztultam a szagtól, mintha a Swiftem kipufogójának a csövéből lélegeztem volna.
Nagyon sznob duma, de jó lenne már egy olcsó elektromos autó mondjuk egy Dacia áron , szívesen cserélném a benzinesemet, még ha 120km-t tud csak megtenni.
Naphosszat lehetne a kettőt összehasonlítgatni.
Azt viszont gondold végig, hogy az akkumulátort nagyjából újra lehet hasznosítani:
Belső égésű motornál nem csak akkor keletkeznek káros anyagok, amikor kipufogják lokálisan a gázokat a kocsik, hanem amikor előállítják és amikor szállítják az üzemanyagot. Illetve egy Otto-motorba kell kenőanyag is, ami szintén veszélyes hulladék, csomó esetben nincs újrahasznosítva, megfelelően ártalmatlanítva, illetve ennek a szállítása is okoz károsanyag kibocsátást, a tengeri balesetek lehetőségéről nem is beszélve... Továbbá egy városban emberek laknak. Ha máshova lehetne koncentrálni az autókhoz szükséges áram termelése során keletkező károsanyag kibocsátást, akkor sokkal hatékonyabban lehetne azt csökkenteni, korlátozni, illetve a városok is lakhatóbbak lennének. Kevesebb szmog, kevesebb zajszennyezés. Ez egy borzalmasan komplex tárgy, én is csak a felszínt kapargatom, viszont te még azt se. Beállsz egy merev perspektívába és kirobbantani sem lehet. Ilyesmi emberek röhögték ki Lilienthalt, Wright testvéreket, Einsteint és a többieket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!