Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért Istenítitek már már...

Miért Istenítitek már már nevetséges szinten a Nissan GTR-t?

Figyelt kérdés
Félre értés ne essék én is szeretem ezt az autót de ez a mértékű Istenítés már nevetséges szinten van.Megnézve a Laptiming nevű műsort ahol egy új típusú BMW M5-el párbajozott a GTR és olvasva a videó alatt lévő komment áradatot már szinte nevettem... Másrészt pedig meglepett ez az elvakultság hogy a többség ilyen módon tekintget erre az autóra.Nem nem vagyok BMW fan mielőtt majd mindenki ezzel jön de miért nem lehet elfogadni a nyers tényeket hogy az M5 F90 jobb autó mint a 2017-es R35 ? Rengetegen szegény srácba kötöttek bele hogy nem tud vezetni ezért ment roszabb köridőt az R35. Komolyan itt tartunk mi magyarok ebben az elvakult “nem akarom elfogadni a valóságot csak amit én gondolok” elmebajban ? Olyat is láttam/hallottam már akik szerint az R35 a Porsche-tól a Lamborghini-től és a Ferrari-tól is jobb autó.Ezeknek az embereknek mi bajuk van de most úgy őszintén ? :) Megjegyzem mégegyszer hogy nekem semmi bajom nincs a Nissan GTR-el ! Rengeteg pozitív alternatíva szól mellette mint pl. az időt álló design amit nem lehet megunni és persze az hogy 3.8 V6-ból ki hozták a 2.9mp/0-100km/h gyorsulást meg ilyen egyebek de nekem a saját véleményem az az hogy egy napon nem lehet említeni ezt az autót a korábban említett három autógyártóval “Porsche,Lamborghini,Ferrari” Illetve a Német prémium gyártók sport modelljeivel se igazán “ M , RS , AMG “ és ez igaz hogy csak az én véleményem de még kis milliárdan tekint így más is.De vissza kanyarodva a kérdésemre valaki elmondaná hogy mi ez az Istenítés ? Ez is csak egy olyasmi láz mint ahogy sokan vannak a BMW-vel ? Vagy pusztán az indította el a magyar emberben a szerelmet a GTR iránt mert hogy sok sok millió ft-al olcsóbb mint az azonos teljesítményű sportautók ? Utóbbit életképesnek tartom már csak abból is kiindulva hogy sokak szerint a legolcsóbb Japán autó is fényévekkel jobb mint a legdrágább Német autók.De meghalgatlak”olvaslak” titeket is hogy ti mit gondoltok erről a Nissan GTR Istenítésről ?
2019. márc. 5. 00:12
1 2 3
 21/29 A kérdező kommentje:
Fene se gondolta hogy erre az oldalra csak ilyen balfácánok járnak kommentelgetni mint ez az utolsó kis................. Ha ezt tudom nem írom ki a kérdést.
2019. márc. 7. 22:05
 22/29 anonim ***** válasza:
Hát igen, látod, pár kérdező mire képes, idevonzza az ilyen válaszokat... :D :D
2019. márc. 7. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/29 A kérdező kommentje:
Nagyon szomorú hogy egy ilyen kérdés képes másoknak a lelkébe taposni. Úgy tűnik hogy itt mindenki valami ősrégi szakadt japán autó tulajdonos.
2019. márc. 7. 22:22
 24/29 A kérdező kommentje:
Akik pedig normálisan írták le a véleményüket azoknak köszönöm.
2019. márc. 7. 22:26
 25/29 anonim ***** válasza:
Miylen kár hogy sokan leírták a lényeget, de ennek felfogása már sérti az önérzetet, ez van... :D
2019. márc. 7. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/29 A kérdező kommentje:
A Magyarországi színvonalt hibátlanul hozza a túlnyomó többség.Grat.
2019. márc. 7. 23:08
 27/29 anonim ***** válasza:
Üdv a klubban
2019. márc. 7. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/29 anonim ***** válasza:
Azért az erős túlzás hogy az M5 az jobb mint a GT-R. Sőt. A GT-R-nek 1000x jobb az ár-érték aránya, egy drágább szedán áráért kapsz egy kvázi Ferrari-szintű sportkocsit, ami a fejed leviszi, az embereknek pedig leesik tőle az álluk. Én szeretem az M5-öt is, fél karom odaadnám ha lehetne egy olyanom (bármelyik évjárat, nem csak az F90), de azért túlzásokba ne essünk már, a két kocsi nagyon nem egy liga. Mint mondtam, a GT-R sokkal inkább a Ferrari, Lamborghini szint felé tendál, de legalábbis az Audi R8-cal egy kategória. Meg írod hogy nem lehet egy lapon említeni adott autógyárakkal, erre csak annyit mondok hogy a Porsche modellek 70%-át, a BMW-k 100%-át, az Audik 99%-át (csak az R8 V10 Plus Performancet nem), illetve az AMG-k kb. 70%-át veri. AMG-ből akad pár ami jobb (GTR, SLS Black Series, SL65, meg a tuninggyárak szörnyszülöttei), de azért így kijelenteni hogy az AMG-k jobbak azért erős. Egy A45, CLA45 vagy akár S63 elég csúnyány lemaradna egy sima GT-R mögött is (hogy a Nismo verziót már meg se említsem, az meg konkrétan a Ferrari alap kínálatát is veri). Szóval szerintem nincs annyira túl istenítve a GT-R, hanem pont hogy helyén van kezelve. Egy nagyon erős, kiemelkedő sportkocsi annyi pénzért amiből unalamas SUV-okat meg szedánokat vesznek sokan, és amiből 3 is kijön egy átlag Ferrari áráért. Szerintem elég komoly fegyvertény egy olyat birtokolni.
2019. júl. 10. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/29 A kérdező kommentje:

"egy drágább szedán áráért kapsz egy kvázi Ferrari-szintű sportkocsit"


"a GT-R sokkal inkább a Ferrari, Lamborghini szint felé tendál"


Hát ha valami erős túlzás akkor ezek a kijelentéseid biztos hogy azok. Reggelig írhatnám hogy miért ne hasonlítgasd a Ferrarikhoz és Lamborhinikhez. Ezekkel az autókkal nem rivalizálhat a Nissan. Arra ott van a McLaren meg a Porsche.


"kijelenteni hogy az AMG-k jobbak azért erős. Egy A45, CLA45 vagy akár S63 elég csúnyány lemaradna egy sima GT-R mögött is"


Ez így igaz de a 45-ös jelzésű AMG-k teljesítménye fele egy Nissan GTR teljesítményének :) az S63 teljesítménye azonos a GTR teljesítményével de az egy majd 6 méteres több mint 2 tonnás luxus limuzin Szóval AMG-k alatt azt értettem amelyek egy ligában vannak a GTR-el. C63 BS , AMG GTS , SL63 , E 63S stb.stb.


a Nismo verziót már meg se említsem, az meg konkrétan a Ferrari alap kínálatát is veri)


Mond már el hogy neked mit jelent az alapkínálat a Ferrariknál ? A V8-as Ferrarik ? Ezek közül melyiket veri a Nismo GTR ? Esetleg a California-t, Portofino-t, de egy 488-ast vagy az új F8-ast biztos hogy nem veri. Nem értem miért kell Ferrarikhoz hasonlítani a Nissan GTR-t. Azért mert a 700-800+ lóerős agyon tuningolt GTR-ek legyorsulnak Ferrarikat ? Akkor már azonnal egy kategória lesz a Ferrarival ?



Szóval szerintem nincs annyira túl istenítve a GT-R, hanem pont hogy helyén van kezelve. Egy nagyon erős, kiemelkedő sportkocsi annyi pénzért amiből unalamas SUV-okat meg szedánokat vesznek sokan, és amiből 3 is kijön egy átlag Ferrari áráért. Szerintem elég komoly fegyvertény egy olyat birtokolni.


Amiket itt leírtál mindennel egyetértek csak azzal nem hogy pont a helyén van kezelve mert szerintem pont hogy nincs. Az amerikai autókkal van egy ringben a GTR az európai autóktól egy kicsit szerintem messze van. De fölösleges a szópárbaj mert mindenki máshogy látja az autókat. Van akinek a Mustang a minden meg van akinek egyéb más autó.A tényeket úgysem látja meg az aki elfogult egy márka iránt...

2019. júl. 10. 23:00
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!