Biztonzágosabbak-e a drága kocsik?
Megdobbento,hogy a féléve Oroszorszagban tortent halalos baoeset (Mercedes s 63 coupe)ban ulo ket szemely elhunyt miutam hatulrol egy kamion potkocsijaba csapodottSebesseguk kb 100 km/ora.
Be voltak kotve.
Azert nem varna az ember egy 70 millios kocsirol hogy vedje meg egy kozepes sebessegu balesettol?
Ha a kamion pótkocsiján nincsen "védőlemez" ami megvédi az autót attól, hogy alácsússzon akkor tök mindegy milyen autóban ülsz...
https://www.youtube.com/watch?v=XFTy0bCE66A
Hiába erősített az A oszlop, te egy könnyű 1-2 tonnás autóban ülsz míg a kamion lehet akár 40 tonna is!
100 km/óra azért nem egy közepes sebességű ütközés. A hivatalos törésteszteket 65 km/óra sebességgel csináljál. Amerikában 40 mérföld/óra ami szintén 65 km/h körül van.
100-zal fékezés nélkül egy fix masszív dologba becsapódni elég meredek. Pláne, ha tényleg alácsúszott, ami egy ilyen alacsony coupe formájú autónál simán elképzelhető.
Ettől függetlenül általában biztonságosabbak a drágább autók. Persze egy bizonyos szint fölött már csak a presztízst és felesleges extrákat fizetsz meg. Viszont ha normál, (többnyire) elérhető autókról beszélünk, akkor a 18 milliós Volvo XC90 biztonságosabb mint a 4 milliós Opel Corsa.
De ez függ a balesettől is, ha mondjuk pont egy platóról lelógó gerenda köszön be az ablakon akkor egyikben sincs esélyed. De minél újabb, biztonságosabb autót veszel annál jobbak az esélyeid. Ami meg a 70 milliós Mercit illeti, ott nem a plusz biztonság miatt fizetsz 70 milliót.
Nem láttam hogy becsuszott volna mivel nem fejezte le ôket.
Linket kuldenek de mobilrol vagyok.Akit erdekel ugy kell rákeresni, hogy russia fatal mercedes crash.
Mi ebben a megdöbbentő?
100-al bele rongyolni egy kamionba minden, csak nem életbiztosítás. A drága autókat sem ilyen balesetekre tervezik. Másrészt a 100+ sebesség minden, csak nem közepes sebesség.
Ettől függetlenül tény, hogy általában biztonságosabbak a drága, jól felszerelt autók. Nagyobb elnyelő felületek, több légzsák, biztonsági rendszer.
Itt a keresett videó:
https://www.youtube.com/watch?v=qGAUP8cU2-I
100km/hval egy ~2 tonnás autóval belerongyolni egy álló, befékezett 40 tonnás szerelvénybe az MAJDNEM olyan, mintha betonfalnak mennél. Ráadásul ők nem is frontálisan csapódtak a pótkocsiba, hanem a csúszás miatt féloldalasan.
"Azert nem varna az ember egy 70 millios kocsirol hogy vedje meg egy kozepes sebessegu balesettol?"
Én nem várom el, hogy egy 70 milliós autó olyan szilárd legyen, mint egy Challenger II-es harckocsi. Ha nem is szakadt volna szét az autó, a lassulás miatti problémákba akkor is nagy valószínűséggel belehaltak volna. 100km/h-ról 1 méteren megállni az elég sok G ám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!