Ha veszek egy 15 - 20 éves prémium autót (bmw, audi, volvo, alfa. ) annak ugyanolyan drága a fenntartása mint egy új prémium autónak?
A 15-20 éves autó nem prémium :) Prémium volt 15-20 éve
Igazából drágább még az újnál is. Hiszen az újra ott a garancia, meg úgy egyébként elég sok ideig nem lesz vele bajod.
miert lenne olcsóbb.
mondom a példát:
lengéscsillapító kell a kocsiba.
a gyárban jürgen gyártja, mondja a főnök, hogy Jürgen koma, ezen a héten te negyed annyit fogsz keresni, mert már csak negyedét éri az a kocsi amibe ezeket fogják beletenni.
Jürgen mérges lesz, felmond, gyár tönkremegy.
Innen látszik:
teljesen lényegtelen hogy mennyire régi vagy új a kocsi, ugyanaz az alkatrész ha skodába meg ha audiba ugyanannyi legyártani. Nem dolgoznak a gyárakban olcsóbban, és a szerelő is pont annyiért tekeri el a csavart ha új vagy régi autód van. A szerelő családja is pont olyan éhes ha aznap drága vagy olcsó autót javított apuka..
A régi prémium hátránya hogy több minden van benne és így több minden tud tönkremenni. több alkatrész több pénz.
Az alkatrészek valamennyivel olcsóbbak,de a munkadíjban a márka felára ugyanannyi mint régen.
Nem beszélve arról hogy a 15-20éves prémiumokhoz elég sűrűn hozzá kell nyúlni.
15-20 éves autóra nyilván költeni kell,hisz használt és nem valószínű,hogy frissen szervizelt és tökéletes állapotban vannak,főleg import autóknál,még a kereskedő se tud róla többet mint te,annak meg manapság senki nem dől be,hogy,hölgy tulaj,keveset futott meg frissen szervizelt meg stb.szövegnek.
Egy új autóra meg nyilván jó darabig nem kell költeni a kötelező szervizeken kívül,na meg ott a garancia is.
sajna ez a havi fizetéses dolog bődületes butaság.
minden esetben így kellene szólnia hogy a megtakarításod %-a.. mivel ha valaki 200at keres 100 a lakáshitel és 100 a megélhetés az NE vegyen autót..
Kb igen, vagy drágább.
Csak az újat drágán veszed, és olcsó a fenntartás, a régit meg olcsón veszed, és drága a fenntartás.
Ember ne beszéljetek butaságokat. Sokkal olcsóbb most egy 20 éves Audi A8-ast fenntartani, mint újkorában volt, vagy mint most egy új Audi A8-ast. Mondjuk árnyalja a képet az, hogy nehéz az árakat összehasonlítani az infláció miatt, illetve egy új A8-asra elméletileg nem is kéne költeni mondjuk 5 évig. De ha kell, akkor 3 db 20 éves A8-as árát ráköltöd.
Először is, időközben a 20 éves A8-hoz rengeteg jó minőségű utángyártott alkatrész jelent meg. Aztán sok jó cuccot lehet találni a bontókban is. Továbbá a szerelők sokat tanultak azóta, egy régi A8-asban egy-két trükkel ki tudsz kerülni egy váltócserét, vagy egy motorcserét, és nem gányolásra gondolok. Szóval drága egy 20 éves A8 fenntartása, de nem annyira, mint egy új A8-é-
Amúgy meg a 20 éves Audi A8 is prémium, de a többi 20 éves autó között. Nem az újhoz kell hasonlítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!