Ha veszek egy 15 - 20 éves prémium autót (bmw, audi, volvo, alfa. ) annak ugyanolyan drága a fenntartása mint egy új prémium autónak?
Ha márkaszervízbe szeretnéd hordeni gyári alkatrésszel akkor hasonló - csak több lesz a meghibásodás.
Nyilván ilyen öreg autókba főleg utángyártott cuccok kerülnek sufnitunning műhelyekben. De úgy sem olcsó, főleg, mert elég sok alkatrészből nincs utángyártott.
" Ha meg így nem jön ki semmilyen autó, akkor keveset kerrsel ahhoz, hogy autód legyen."
Ezen az alapon a magyar lakossá 80% kevest keres ahhoz, hogy autója legyen. Ma is lóháton járnánk, vagy max 30-40 éves Zsigulikkal.
8:
Nyilván egy ökölszabály nem fedhet le minden esetet, és arra vonatkozik, ha nincs hiteled és saját lakásban laksz. Egyébként az általad említett esetet is lefedi, havi 100 a hiteltörlesztés utáni bére, ebbe gyakorlatilag semmilyen autó sem fér bele.
"Ezen az alapon a magyar lakossá 80% kevest keres ahhoz, hogy autója legyen."
Pontosan, a magyar lakosság nagy részének erőn felül van autója. Egyébként nem 80%, mert kétkeresős modellben a medián bérbe belefér egy olcsó használt autó.
"Ma is lóháton járnánk, vagy max 30-40 éves Zsigulikkal."
Busszal, gyalog kerékpárral? Általában épp annak derogál, aki keveset keres..
Egy a baj a 20 évese ex prémium autónak , rohadt sokat kell már költeni rájuk és a 20 éves mondjuk BMW alkatrész és javítás ára szinte ugyan ott van mint az újnak . Volt BMWm , audim , mercim egyik se fiatal autó volt tapasztaltam , hogy hiába régi a márka miatt minden rohad drága . Egyedül a coupe w124-és mercim sajnáltam el adni , de jobban jártam , hogy el adtam és vettem egy nem menő ex premium autót mert ezek már nem azok 20 évesen csak a márka a prémium , vettem egy 8 éves skodát ami már a 12 évet töltötte nyáron , 6 év alatt fele annyit nem költöttem rá mint az előtte lévő ex premiumokra .
De akinek van pénze majomra legyen pénze banánra is elv .
Én egyik ilyen 20 év körüli meg ujjat se ajánlom semmilyen prémium márkabol .
Meg sugom a 12 éves Skodám többet tud mint a 20 éves ex prrmium autók amiatt ex premium mert a márkám kívül semmi prémium nincs benne már akkoriban lehet premium felszreltség volt sok minden , de egy középkategóriás kis autó is tartalmazza azokat az extrákat .
"20 eves audiban hol a premium ?? :)"
Mondom, hogy a 20 éves autókkal kell összehasonlítani, nem a 10 éves Skodával, vagy az új Passattal.
Egy 20 éves Audi A8 fenntartása nagyságrendekkel többe kerül, mint a 20 éves VW Golfé, és valóban többet is nyújt, mint a Golf. Az Audi pedig már 20 éves is valódi prémium volt, és ma is az, tehát helyes a prémium kategóriába sorolni. Az, hogy milyen ma a megítélése, meg mennyi tekintélyt tud parancsolni egy ilyen autó, az már más kérdés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!