Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 430, 000 ezer km sok egy...

430, 000 ezer km sok egy 2004-es suzuki ignisbe?

Figyelt kérdés

2019. febr. 24. 19:04
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:

A "kihasználatlanság miatt eladó" magyarra fordítva annyit jelent, hogy most kellene egy jelentősebb (az autó értékéhez képest) összeget költeni rá, és a tulajdonosnak ez már nem éri meg.

Ez lehet valami fődarab probléma (motor, váltó, rozsda - bár az Ignis nem szokott), vagy lehet az, hogy mostanra lett időszerű annyi felfüggesztés/fék/kipufogó/vezérlés/mittudomén cseréje, és együtt a sokminden már sok.


Ettől még lehet, hogy valakinek (Neked) megéri - ilyen (tudottan karbantartásigényes) autót jellemzően olyannak érdemes venni, aki saját kezűleg rendbe tudja rakni az autót (mert lesz mit).

2019. febr. 24. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 anonim ***** válasza:

Kezdetben kérj róla fotót oldalnezetbol a jobb oldaláról.

Telefonról néztem de gyanús hogy a jobb oldala le volt gyalulva :))

Ha igen akkor a következő kérdés hogy mennyire volt rommá zuzva.

2019. febr. 24. 20:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/31 anonim ***** válasza:

14 éves az autó, átlagosan évi 30 ezer km-ről beszélünk tehát. Ha egy levetett német premium lenne, azt mondanám reális, hogy átlagban kapott 30 ezret minden évben, egészen 14 éves koráig. Az autók zöme az első 3-5 évben általában többet fut mint utána idősebb korában.

Szóval egy öreg BMW-től, Audi-tól, Mercitől simán elfogadnám, mert azokat arra veszik hogy hajtsák őket. De egy Ignis-ben szerintem sok. Nem úgy értem hogy műszakilag baja lenne már, de egy Suziból azért ki lehet fogni kevesebbet futottat, a Suzukit jellemzően nem arra veszik hogy évente megtegye a Föld-Hold távolságot oda-vissza. Egy családi autó nem megy 14 éves koráig átlagosan minden évben 30 ezret. Ebből találsz kevesebbet futottat. Egy Ignis esetében egy évi átlag 15 ezres becslés simán reális lehet egy családi autóban, az 14 évesen 210 ezer. Szóval én olyan 250 ezer fölött nem vennék Ignist, azért mert Ignis.

2019. febr. 24. 20:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 anonim ***** válasza:
100%

Sok a lófszt sok. Ahogy egyre több adatot bányásznak ki a rendszerből lassan megdőlni látszik az a mondás, hogy " az átlag magyar 15 000km-t autózik évente". Lassan minden második autóról kiderül, hogy tekert órás és a dupláját futotta, mint amit mutat.


Néhány cég az utazó üzletkötőknek is Suzukis flottát tart fent,azokba max 6 év alatt beleszalad a 300 000km és mégsem hullanak szét. Persze, csak a prémium autókkal mennek sokat. Hány pizzafutást láttatok már ridegtartású 530d-vel vagy A6 TDIvel? :D


Hány 25 éves Swiften láttatok már motorgenerált? 25 év alatt még az optimista átlaggal számolva is mindegyik túl van már ezen futáson és legyünk őszinték: a kasztni hamarabb rohad porrá, minthogy meg kelljen bontani az 1.3-as G13-as blokkot.


Ez a futás 14,5 évre leosztva átlag 22 munkanappal ha csak dolgozni jártak vele, akkor azt jelenti 55km-ről jártak be dolgozni. Ha levonunk valamennyi egyéb futásra is akkor ez kb a Veszprém-Székesfehérvár távolság minden nap oda-vissza. Ez sok? Melózni járni Hatvanból Újpalotára ez sok? Akkor az a rengeteg autó Budapest környékén a reggeli csúcsban azok mind csak alkalmi kirándulók és nem ingázók? Ezeket napi szinten látjuk - mert ha kimegyünk az M0-ra meg a bevezető pályákra akkor egy rakás ilyen Ignist fogunk látni - de el nem tudjuk képzelni, hogy ez valóság? Mindenki a piros pirulát vette el Morpheustól? :D


Meg kell nézni, ha állapotra jó és az ára tükrözi a futást akkor bevállalható.

2019. febr. 24. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/31 anonim ***** válasza:
Hagyjuk ezt a dumát, hogy minden autóban ennyi van... Ráadásul pont egy Ignis esetében, amiből tele van az ország alig néhány tízezret futott megvigyázott példányokkal. Öngyilkosság Ignist ennyi km-el venni, a motorja biztos jó még, de a beltere és az autó többi része szerintem atomjaira hullik hamarosan.
2019. febr. 24. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 anonim ***** válasza:
Nem azt mondtam, hogy elképzelhetetlen az évi 30 ezer, hanem hogy az Ignis jellegéből adódóan tízből 3-4 darab lehetett tényleg olyan kímélő használatban ahol nem mentek vele 15 ezernél többet, és megéri ezeket felkutatni.
2019. febr. 24. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 anonim ***** válasza:
Ténylrg jobb egy belehazudott 180ezres autót megvenni mint egy valós 400 ezrest... Mindenki el van ájulva hogy az így sok, úgy sok. Kár hogy a használt piac nagy részénél egy jobban eladható értéket mutat az óra, nem pedig a valóságot.
2019. febr. 24. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/31 anonim ***** válasza:
A motornak lehet nem sok, de 430e magyar utakon?? Mondjuk valoszinu palyaztak sokat de akkor is, szerintem minden recseg, zorog benne, en nem vennem meg, foleg ilyen ar kornyeken.
2019. febr. 24. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 anonim ***** válasza:
Ez egy évi 30ezres futás, ami egyáltalán nem sok!Én az előző autómat 5évesen 210ezer km-rel adtam el és semmi baja nem volt!
2019. febr. 25. 05:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/31 anonim ***** válasza:

Igen, de feltételezhető hogy a következő tulajnál már kevesebbet fog menni, és nem lesz meg 14 éven át az évi 30 ezer.

Egyébként miért nem érti senki hogy nem az a baj hogy 430 ezer van az autóban, hanem hogy az az autó egy Ignis. Igen, igaz hogy attól még lehet jo állapotban és akár elmehet mégegyszer ennyit, de az is igaz hogy tízből legalább 2-3 Ignis tényleg családi használatban volt és Ignisből igenis lehet találni kevesebbet futottat. És ezért nem vennénk meg ezt a példányt. Ha egy BMW lenne akkor azt mondom igazatok van, ott tényleg csak álom 14 évesen a 250 ezer km, de Ignisből igenis becserkészhető egy évi 15-20 ezret futott darab is.

2019. febr. 25. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!