Meddig lehet még kapni újonnan sima szívóbenzines autókat?
Csak én nem 300 ezerre akarok autót venni.
És attól hogy azt állítod kibírja ez nem biztos ami tönkremehet az tönkre is fog.
Egy szó mint száz. Egyre bonyolultabb egy motor felépítése egyre többminden hibásodhat meg. És nem szeretnék 100 vagy 200 de 300 ezer km után sem egyből több kilót rákölteni a kocsira.. Régen voltak olyan autók amik 600-800 ezret is elmentek anélkül hogy a motort meg kellett volna bontani. Ilyen már nincs, pedig tudnának csinálni ha akarnának.
"Szerintem rajtam kívül sokan gondolják ezt még így."
Nem igazán. Ez a mentalitás már szinte csak a szegényebb országokban van meg, és ott is csak a használt autót vásárló embereknél. Múltkor néztem hogy csináltak egy ilyen felmérést, hogy a nemrégiben vagy a hamarosan új autót vásárlók körében mik az első számú prioritások. A hosszú élettartam nincs közötte. Az emberek 80 pár százaléka saját bevallása szerint 5 éven belül el fogja adni az autót, nem szükséges hogy elmenjen még 200 ezer kilométert se. Ehhez alkalmazkodtak a gyártók is, nem éri meg nekik 400-500 ezer kilométerre autót gyártani.
"Igen, sajnálom rá, még ha ki is tudnám fizetni. Egyáltalán nem tetszik ez a "fejlődési" irány. Arra mennek rá hogy inkább vegyek új kocsit mint hogy a meglévőt használjam."
Embeeer, 200 ezer forintért teszel rá egy új turbót, és megy tovább még 300 ezer kilómétert. Szerintem te életedben összesen nem vezettél 50 ezer kilómétert, ha abban a hitben élsz, hogy egy bármilyen autó kibír úgy 300+ ezer kilómétert, hogy egy fillért se költs rá... A MÁV való neked és a BKV, már bocs.
"Embeeer, 200 ezer forintért teszel rá egy új turbót, és megy tovább még 300 ezer kilómétert. Szerintem te életedben összesen nem vezettél 50 ezer kilómétert, ha abban a hitben élsz, hogy egy bármilyen autó kibír úgy 300+ ezer kilómétert, hogy egy fillért se költs rá... A MÁV való neked és a BKV, már bocs."
Meglepődnél mennyi km-t vezettem már :) Azt nem állítottam hogy egy fillért sem költök és költenék egy autóra, de ne kelljen már extra költségeket kiadni a motor széthullásakor a javításért azért mert van pár plusz lóerő a kocsiban és alulról is jaj de nagyon nyomatékos. Meg azt is egy nagy böszmeségnek tartom hogy az autógyártók kb úgy határozzák meg akár csak a kötelező szervizek idejét a garancia idő alatt hogy azt kibírja a kocsi...az hogy utána mi van vele már senkit nem érdekel csak míg egy egyszerűbb felépítésű motornál ha véres is a torka sokkal olcsóbban meg lehet javítani.
Igazából tudom hogy ahol ezeket az autókat gyártják erre van igény. Mindegy is a kérdésemre választ kaptam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!