102 ezer forint egy Ford Fiestára , féltengely,minden kopó alkatrész, kipufogó, fékcsövek + műszaki.
Eddig ez volt a legtöbb amit autó elvitt tőlem ha nem veszem figyelembe, hogy Omegámra 250-et költöttem teljes motor,futómű, fékek felújításra, mert azt részletbe kérte a szerelő mert meg kellett előlegeznem folyton a javítást, az nem egy összegbe ment ki.
2019. febr. 4. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
2/21 Beviz Elek válasza:
Egy korábbi balesetből adódóan rozsdásodott a jobb hátsó sárvédőnél. Elég olcsó helyre vihette az előző tulaj mert a sárvédőív sem volt a helyén, a fényezésnél arra is lusták voltak hogy a gumikédert leszedjék fényezés/lakkozás előtt. Kb 150ezer volt annak a megcsinálása tetőfényezéssel együtt. Kasztnira hajlandó vagyok ennyit költeni, de műszaki dologra nem, ha ennél drágább lenne akkor megy a bontóba.
2019. febr. 4. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
3/21 anonim válasza:
prémium nyári gumi, használt felnivel
2019. febr. 4. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
4/21 anonim válasza:
Az elmúlt 3 hónap
Turbócső+ turbófelújítás 160000
Nagynyomású szivattyú 180000
+munkadíjak
Eleje sérült (én voltam a hibás,casco nem volt),kizárólag gyári cuccokkal lett rendbe rakva 740000
2019. febr. 4. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/21 anonim válasza:
Audi A6 C6: vezérlés, olajok, szűrők, lengéscsillapítók és hátsó ablak cseréje + turbó felújítás. Munkadíjjal együtt picivel 600 ezer felett. Ez volt 3 éve, ekkor vettem az autót és ezek voltak rosszak benne. De ami a bosszantó hogy a hátsó lengéscsillapítók már halódnak, az egyikből már szivárog az olaj, pedig Sachs márkájú lett bele véve a szerelőm javaslatára, mert hogy az jó minőségű. Sajnos már ezek a korú autók (2007-s gyártmány) is elértek abba a korba hogy a gyári alkatrészek sorra mondják fel a használatot, pótolni meg nem éri meg gyári minőségűvel mert annyiért lehet másik autót venni. (Öcsém csinálta jól, velem egyidőben vett egy B3-as Passat-ot kerek 300 ezerért, ráköltött még egy 100-ast, azóta meg belerakott 80 ezer kilométert és egy AC pumpán kívül még semmit nem kellett rajta cserélnie. Én meg itt szívok a jóval kisebb futásteljesítményű, "prémium" autóval és sorra döglik meg rajta minden...)
2019. febr. 4. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/21 anonim válasza:
Kopó alkatrészeket kellett cserélned az Audin, leszámítva a turbófelújítást, de ezzel számolni kell a turbódízelnél. Akkor mi a probléma vele? Gyári alkatrészek alatt mit értesz?
2019. febr. 4. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/21 anonim válasza:
99780 FT (Allianz HB-pénzmosás) +1 évre nullásba vissza sorolás!(követési távolság, és az út és látási viszonyoknak megfelelő...) Erre mindenki ügyeljen, mert ezekre fogta az Allianz HB!!
2019. febr. 4. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
8/21 anonim válasza:
#6: Gyári = nem utángyártott -> 10x annyiba kerül
Ezen felül nem jó a fűtés (alig nyom meleg levegőt), nem jó a klíma szabályzó, a beltérvilágítás néha jó néha nem, a bal hátsó ajtónál valahol befolyik a víz, melegen elég nehezen indul (kb. 5 másodpercet kell indítózni, de hidegen kapásból indul).
2019. febr. 4. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
9/21 anonim válasza:
2005 Suzuki váltó felújítása, kuplungcserével 120ezer Ft volt. Pedig a suzuki sosem romlik el, ja de.
2019. febr. 4. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
10/21 anonim válasza:
Kb. 1 guriga. Teljes felújítás. Motor, váltó, futómű, karosszéria. Ez csak az anyagár volt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!